۴۰ نهال به یاد ۴۰ شهید در چهلمین بهار انقلاب

۴۰ نهال به یاد ۴۰ شهید در چهلمین بهار انقلاب

در گرامیداشت چهلمین بهار انقلاب، شرکت برق منطقه ای خوزستان ۴۰ اصله نهال به یاد و خاطره ۴۰ شهید گرانقدر این شرکت در کمربند سبز واقع در غرب اهواز کاشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، این نهال کاری با حضور مدیر عامل و مدیران شرکت برق منطقه ای خوزستان و شهردار اهواز صورت گرفت.
محمود دشت بزرگ در این آیین نهال کاری، امنیت امروز جامعه را مرهون فداکاری شهیدان دانست و از لزوم تکریم و زنده نگهداشتن یاد شهیدان به عنوان ستون های کشور صحبت کرد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به دستاوردهای ۴۰ ساله شرکت برق منطقه ای خوزستان اشاره کرد و افزود: ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع این شرکت نسبت به سال ۵۷ دوازده برابر شده و از ۲ هزار و ۴۲۰ مگاولت آمپر به ۲۸ هزار و ۵۱۸ مگاولت آمپر رسید، طول خطوط شرکت نیز با رشدی حدود ۴ برابر از ۲ هزار و ۲۷۱ کیلومتر مدار به هشت هزار و ۷۳۹ کیلومتر مدار افزایش یافت.
منصور کتانباف شهردار اهواز نیز با ارزشمند خواندن اقدام شرکت برق منطقه ای خوزستان در کاشت نهال، گفت: شهرداری وظیفه کاشت نهال را بر عهده دارد ولی شرکت برق منطقه ای خوزستان با ابتکاری که به خرج داده به این مساله حیاتی برای شهر نیز ورود کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی از دیگر شرکت ها و سازمان ها نیز دعوت کرد که در این موضوع مهم به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند.
همچنین در این مراسم ابراهیم ساعدی فرمانده بسیج حوزه شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان، از اقدام ارزنده شرکت برق منطقه خوزستان در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تقدیر و تشکر کرد.
شایان ذکر است، معاونت امور مالی و پشتیبانی، دفتر روابط عمومی، امور جوانان و بسیج شرکت برق منطقه ای خوزستان متولی برگزاری این برنامه بودند.
تمام/
لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات