ممیزی درشرکت مدیریت شبکه برق ایران انجام شد

ممیزی درشرکت مدیریت شبکه برق ایران انجام شد

به گزارش روابط عمومی، پیرو تدوین و ابلاغ روش اجرایی آراستگی محیط کار در سال ۹۶ توسط گروه مدیریت استراتژیک و بهبود بهره‌وری دفتر توسعه منابع انسانی و بهبود بهره‌وری و براساس نقطه نظرات معاون منابع انسانی و پشتیبانی، مقدمات پیاده‌سازی این سیستم پی‌ریزی و در بهمن ماه سال جاری برای دومین بار به اجرا درآمد.

در این ممیزی اعضای کارگروه نظام آراستگی که همگی از همکاران معاونت‌ها، دفاتر مستقل شرکت هستند، واحدهای مختلف شرکت بازدید و ارزیابی خود را بر اساس معیارهای علمی تدوین شده در این روش اجرایی به ثبت رساندند.

این کارگروه امیدوارست تا با حمایت‌های "مدیریت محترم عامل شرکت جناب آقای دکتر داود فرخزاد" و معاون محترم منابع انسانی و پشتیبانی جناب آقای کاشانی‌راد که همواره حامی و مشوق استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی بوده‌اند، نتایج این ممیزی تحول و بهبودهای سازمانی ارزشمندی برای شرکت به ارمغان آورد.

گفتنی است؛ کارگروه نظام آراستگی محیط کار ممیزی در شرکت مدیریت شبکه برق ایران با حضور معاون محترم منابع انسانی و پشتیبانی محمدرضا کاشانی راد و ارائه رهنمودهای اثربخش و تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات و رفع عدم انطباق‌های حاصل از نتایج ممیزی به کار خود پایان داد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    منبع خبر

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران

    شرکت مدیریت شبکه برق ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات