برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مجمع عمومی عادی نوبت اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد عصر روز پنج شنبه ۱۸ بهمن در محل پارک علم و فناوری یزد تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان در آغاز مجمع دکتر سالاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در سخنان کوتاهی به تشریح اهمیت و جایگاه مجمع عمومی و نقش آن در پیشبرد برنامه ریزی های هیئت مدیره پرداخت و گفت :هیئت مدیره دوره هشتم بر مبنای شعار های خود که شفافیت و انسجام و کار و تلاش است بودجه سال آینده را تنظیم کرده و تفاوت‌های چشمگیری با بودجه سال های گذشته دارد.
به گفته رئیس سازمان بودجه سال ۹۸ یک بودجه عملیاتی است و تا جزئی ترین موارد در آن لحاظ شده است .این بودجه علیرغم رکود فعلی کشور با رشد حدود ۸۰% و ریسک بالا طراحی شده است .دکتر سالاری همچنین با اشاره به اهمیت آموزش در سازمان بودجه مربوط به آموزش را با رشد حدود ۴۰۰ درصد در سال آینده اعلام کرد و گفت در بخش انفورماتیک نیز یکپارچه سازی سامانه ها مورد توجه قرار گرفته و اعتبارات خوبی برای این منظور اختصاص یافته است. وی گفت ما باید تعاملات خوبی که با دستگاه های همسو ایجاد شده تقویت کنیم.
در همین ارتباط مهندس اسدی بازرس سازمان نیز در سخنان کوتاهی ابراز امیدواری کرد با تایید بودجه سال آینده سازمان در مجمع عمومی دوم و رشد مورد نظر هیئت مدیره شاهد سازمانی پویا و چابک در آینده باشیم.
در ادامه جلسه مجمع عمومی ،هیئت رئیسه سنی انتخاب شد و با توجه به حد نصاب  نرسیدن تعداد اعضای شرکت کننده در مجمع عمومی نوبت اول جلسه پایان یافت و قرار شد اعضای برای شرکت در جلسه دوم مجمع عمومی عادی دعوت شوند

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات