برگزاری همایش مهندسین بسیجی و یادواره ۵۴ شهید مهندس استان یزد

برگزاری همایش مهندسین بسیجی و یادواره ۵۴ شهید مهندس استان یزد

همایش مهندسین بسیجی و یادواره ۵۴ شهید مهندس استان یزد چهارشنبه شب در سالن شهید عباسپور به دعوت سازمان بسیج مهندسین و مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در این مراسم پس از خیرمقدم مهندس امین امیدی مسئول سازمان بسیج مهندسین استان و ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این سازمان، مهندس مهدی چمران به ایراد سخن پرداخت و گفت : روحیه ایثار، اخلاص، ولایتمداری و حضور در صحنه موجب ناامیدی دشمن است.

وی ادامه داد: باید با همدلی در رسیدن به تمام اهداف نظام و تحقق مسیر شهیدان بیش از گذشته در کشور فعالیت های فرهنگی و ارزشی انجام شود.

یادگار دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: برگزاری اینگونه برنامه های فرهنگی و انقلابی با حضور مدیران جهادی و پیشکسوتان عرصه شهادت موجب انتقال فرهنگ ناب بصیرت و معرفت به نسل جوان است.

چمران تاکید کرد: در دفاع مقدس همه مردم گوش به فرمان ولی خود بر حسب وظیفه دینی در جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند و امروز هم باید مدافع نظام و ارزش های معنوی انقلاب باشیم.

وی تصریح کرد: تحریم ها و تهدیدهای دشمنان ادامه دارد ولی با فعالیت مضاعف و همدلی و هوشیاری مردم و مسئولان توطئه های آنها همانند گذشته خنثی می شود.

در این مراسم که سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر به همراه جمعی از مسئولین استان حضور داشتند، از آقایان دکتر نقصان محمدی و مهندس صحتی  مهندسین بسیجی پیشکسوت استان و نیز خانواده شهید مهندس میرزا محمود شریعتمداری بافقی تجلیل شد .

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و ۳۰۰ هزار بسیجی دارد  که در میان آنان افزون بر یک هزار مهندس بسیجی عضو سازمان بسیج مهندسین استان هستند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات