بررسی ابعاد بودجه ۹۸ سازمان در جلسه هیئت مدیره

بررسی ابعاد بودجه ۹۸ سازمان در جلسه هیئت مدیره

در چهاردهمین جلسه هیئت مدیره که روز چهارشنبه هفدهم بهمن به صورت فوق العاده برگزار شد، بودجه سال ۹۸ سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان، در آغاز جلسه رئیس سازمان درباره نشست اخیر مدیران دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها و نتایج این گردهمایی مطالبی بیان داشت.

به گفته وی در حال حاضر قراردادهای پرسنل دفاتر، واریزی وجوه ناظران شهرستان‌ها و کلیه وجوه دریافتی و هزینه ای به صورت متمرکز صورت می پذیرد و به مرور بر مبنای قابلیت سازی هر دفتر امور یاد شده به دفاتر واگذاری می شود. در بخش اتوماسیون اداری نیز دفاتر به شبکه ی ستادی متصل شده‌اند.

دکتر سالاری همچنین با تمجید از حسن نظر معاونت عمرانی استانداری، صدور رای عدم خلاف برای ساختمانهای با پروانه یا بدون پروانه را منوط به دریافت شناسنامه فنی و ملکی از سازمان نظام مهندسی ساختمان دانست. به گفته وی برای ساختمانهای شش طبقه و به بالا و ساختمانهای با ارتفاع ۲۳ متر و بالاتر نیز مقرر شده است که نقشه های چون ساخت تهیه شود و تا به حال در پی فراخوان انجام شده افزون بر ۷۰ دفتر طراحی مشارکت خود را اعلام کرده اند.

معاونت عمرانی استانداری همچنین مسئولیت کمیته برخورد با تخلفات ساختمانی را به سازمان نظام مهندسی ساختمان محول کرده و رئیس سازمان مسئولیت این مهم را برعهده دارد.

در بحث بودجه رئیس‌سازمان ابعاد عملیاتی بودجه را که با تشکیل جلسات متعدد هیئت رئیسه تهیه شده است، تشریح کرد و گفت: بودجه پیشنهادی سال آینده سازمان از محل منابع دریافتی و تامین اعتبار ۱۸/۷ میلیارد تومان است که نسبت به بودجه مصوب سال جاری ۷/۷ میلیارد افزایش دارد.

وی درآمد پیش بینی شده سازمان را در سال آینده ۱۳/۳ میلیارد تومان و هزینه ها را ۱۲/۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

از ویژگی های بودجه سال آینده تاکید ویژه بر روی آموزش های تخصصی حین خدمت و برگزاری کارگاه‌های متعدد اموزشی برای مخاطبان است.

بودجه سال ۹۸ سازمان پس از تصویب در هیئت مدیره، در سطح مجمع عمومی سازمان مطرح و پس از تایید مجمع عمومی قابلیت اجرا دارد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات