پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ اِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا   ( اسرا -۸۱)

حق آمد و باطل نابود شد به‌درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است .

انقلاب اسلامی ایران ،تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ۲۲ بهمن ، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران ، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.

۲۲ بهمن ۹۷ نیز صحنه‌ای برای تجلی شور و شعور ملت ولایتمدار و بیدار و مجاهدت‌های بی‌دریغ فرزندان غیور است ؛ چراکه توانستند باوجود طرح‌های خباثت آمیز اجانب و تحریم‌ها و محدودیت‌های بی‌شمار ، به قلههای رفیع علم و فناوری و پیشرفت‌های عظیم اقتصادی، سیاسی و نظامی دست یابند. بی‌شک این مهم، وظیفه ما را به‌عنوان وارثان این انقلاب شکوهمند بسیار سنگین کرده است و بر همه ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش‌ازپیش ارزش‌های نظام و انقلاب تلاش کنیم.

این ملت با بیرق پیروزی و عزت خود امروز سردمدار آزاداندیشی و آزادی‌خواهی در جهان است و انقلاب اسلامی ایران نمونه‌ای بی‌نظیر از یک حکومت مبتنی بر آموزه‌های دینی است که به‌خوبی توانسته ضمن پاسخ به نیازهای فطری انسان‌ها بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، الگویی برای سایر کشورها باشد.

این‌جانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به هم‌میهنان عزیز، از مردم ولایتمدار شهرستان مبارکه دعوت می‌کنیم تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش و دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت، عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی را ترسیم کرده و با نمایش وحدت و اتحاد ملی، دشمنان زبون انقلاب اسلامی را در طراحی و پیاده‌سازی توطئه‌های شوم اختلاف و تفرقه‌افکنی در بین جامعه ناکام و مایوس کنند .

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات