شهرهایی رشد کرده‌اند که اعضای شورای شهر در آن انسجام درونی داشته‌اند

شهرهایی رشد کرده‌اند که اعضای شورای شهر در آن انسجام درونی داشته‌اند



مهدی جمالی‌نژاد در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهری، با اشاره به شاخص‌های سه گانه اقتدار اظهار کرد: قدرت خدادادی، اکتسابی و گفتمانی از جمله جلوه‌های این اقتدار محسوب می‌شود.

وی، قدرت خدادادی را شامل منابع زیرزمینی و شرایط جغرافیایی و اقتدار اکتسابی را مربوط به دانش روز دانست و گفت:اما بحثی که اصل اقتدار را شامل می‌شود و باعث مانایی اقتدار خدادادی و اکتسابی بوده، قدرت گفتمانی‌ است.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور تاکید کرد: آنچه مانایی جمهوری اسلامی را رقم زده ومی‌زند همین قدرت گفتمانی است که موجب زیر بار زور نرفتن و استقلال می‌شود.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: گفتمان نه فقط در بحث های سیاسی کشور بلکه در حوزه های کاری شهری ضرورت دارد تا توسعه و اثرگذاری را به ارمغان آورد.

وی، با بیان اینکه اگر ما عنوان می‌کنیم استکبارستیزیم مهم ترین اصل در داخل خودمان انسجام و اتحاد و همدلی است افزود:به همین دلیل برای موفقیت در شهرها و موضوعات مدیریت شهری هم باید این وحدت کلمه و عنصر استقلال تسری پیدا کند.

این مسئول همچنین به پروژه‌های مربوط به خیرین کاشانی نیز اشاره کرد و متذکر شد: برای اولین بار در کشور خیرین وارد پروژه های عمرانی کاشان شدند که این موضوع وحدت و دغدغه مندی را در منطقه نشان می‌دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات