«تنوع موضوعی»، «عدالت توزیع» و «خواست مردمی» ویژگی‌ پروژه‌های شهری دهه فجر

«تنوع موضوعی»، «عدالت توزیع» و «خواست مردمی» ویژگی‌ پروژه‌های شهری دهه فجر

سعید ابریشمی راد در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهری در تالار ملاصدرا، اظهار کرد: نخستین ویژگی‌ پروژه‌های مورد بهره‌برداری قرار گرفته آن است که مبتنی بر نظرات مردم و بر اساس نیازهای عنوان شده توسط معتمدین محلی در تمام نواحی کاشان بوده است.

وی، دومین ویژگی ۴۰ پروژه بهره برداری شده در دهه فجر را پراکندگی از لحاظ جغرافیایی و عدالت نسبی در توزیع خدمات دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عدالت محوری، توجه به نیازهای واقعی مردم است، مطابق با نیازهای محلات و مناطق، پروژه‌ها تعیین شد و سعی بر آن بود که در این اقدامات، اصل کارآمدی دین در اداره شهرنشان داده شود به این معنا که دین اسلام با مبانی‌اش بهترین الگوی اداره شهر است.

شهردار کاشان، تنوع موضوعی را از شاخصه‌های دیگر پروژه‌ها ذکر و بیان کرد: فضای سبز، فعالیت‌های عمرانی، زمین‌های ورزشی، خدمات ایمنی، خدمات در حفظ محیط زیست و بازیافت زباله و تولید پودر خون و ...از جمله زمینه‌های خدمت مدیریت شهری در این پروژه ها به شمار می رود.

وی با بیان اینکه شهر گاهی نیاز به جراحی دارد، به بزرگ‌ترین پروژه ترافیکی کاشان نیز اشاره کرد و گفت: پیش بینی ما برای انجام پروژه زیرگذر شهر دو سال است اما اگر سنگ اندازی‌ها ادامه پیدا کند سالیان سال هم این پروژه انجام نخواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات