با تمام محدودیت‌ها و مشکلات، خدمت‌رسانی متوقف نمی‌شود/درد امروز کاشان،«ترافیک» است

با تمام محدودیت‌ها و مشکلات، خدمت‌رسانی متوقف نمی‌شود/درد امروز کاشان،«ترافیک» است

سعید ابریشمی راد در جمع نمازگزاران مسجد صفاری اظهار کرد: در مدیریت جدید شهری سعی شد اصل کار بر نظام مدیریت مشارکتی بنا شود بنابراین به تمامی نواحی شهر و معتمدین محلی مراجعه و پروژه ها بر اساس نیاز جامعه طراحی شد.

وی افزود: برای اولین بار در تاریخ کاشان نواحی ۱۷گانه شهر دارای بودجه مستقل بوده و این اتفاق در کشور نیز بی نظیر بود.

شهردار کاشان بیان کرد: علی رغم حوادثی که در سطح ملی از جمله افزایش نرخ ارز و افزایش هزینه انجام پروژه ها روی داد، با همیاری شهروندان و لطف الهی،  اتفاقات خوبی در این ۱۵ ماه رقم خورد.

ابریشمی راد اضافه کرد: به عنوان مثال در آغاز سال ۹۷ قیمت آسفالت متوسط برای هر تن ۱۵۰هزار تومان و اکنون قیمت هر تن آسفالت ۴۵۰ هزار تومان است اما با توجه به تمام محدودیت ها،‌ تلاش برای خدمت‌رسانی متوقف نشده و نمی‌شود.

وی  ادامه داد: در فجر انقلاب بیش از ۴۰پروژه افتتاح شد و کلنگ سه پروژه دیگر به زمین خورد و  سعی گردید عدالت نسبی  در بهره برداری از این پروژه ها رعایت شود.

وی همچنین یادآور شد: به غیر از این پروژه ها تکمیل سالن ورزشی در لتحر و شهرک ۲۲بهمن، تکمیل کوشک کمال الملک، بهسازی بیش از ۱۰۰ معبر در سطح شهر، بهره برداری از سه بلوار اصلی بخشی از خدمات شهرداری کاشان در این مدت بوده است.

ابریشمی تاکید کرد:  در اجرای پروژه های شهری در این مدت دو اصل کیفیت و عدالت نسبی رعایت شده و هیچ موضوعی از سوی شهروندان نبوده که در دستور کار خادمان شهر قرار نگیرد.

شهردار کاشان افزود: در بخش توجه به محیط زیست و کاهش آلودگی های زیست محیطی می توان به تولید کود کمپوست از زباله، افتتاح کارگاه تولید آلیاژ پلاستیک، تولید پودر خون از خون‌آبه ها و ضایعات دامی برای استفاده در صنعت و دامداری ها و مرغداری‌ها و... اشاره کرد.

شهردار پایتخت کتاب با بیان اینکه ما سعی کردیم در این مدت در کنار فعالیت های کالبدی و زیرساختی به روح شهر و فعالیت های فرهنگی توجه ویژه داشته باشیم گفت: کسب عنوان پایتختی کتاب ایران، انتخاب شهر کاشان به عنوان شهر ملی نساجی، برگزاری انواع جشنواره ها برای افزایش نشاط شهروندان و.... از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری کاشان در سال جاری بوده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز درد شهر کاشان معضل ترافیک است تصریح کرد: ما برای حل این معضل طرح‌های مطالعاتی زیادی را بررسی کردیم که در نهایت پروژه زیر گذر مدخل شهر به طول نزدیک ۲ کیلومتر در دوفاز در دستور کار قرار گرفت و انتظار می‌رود با همت مسئولان و صبر مردم این پروژه بار ترافیکی محور مدخل را کاهش دهد.

در پایان، شهردار کاشان به پرسش‌های حاضران پیرامون مشکلات و دغدغه‌های آنان نسبت به حوزه‌های مختلف شهری پاسخ داد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات