آیین کلنگ‌زنی ششمین ایستگاه آتش‌نشانی در کاشان

آیین کلنگ‌زنی ششمین ایستگاه آتش‌نشانی در کاشان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، از برگزاری آیین کلنگ‎زنی ششمین ایستگاه آتش‎نشانی کاشان با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور خبر داد.

محمدمسعود چایچی، اظهار کرد: این مراسم صبح روز ۱۸ بهمن ماه با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‎ها و دهیاری‌های کشور برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جانمایی این ایستگاه آتش‎نشانی در بلوار بوستان در عرصه‌ای به مساحت و زیربنای ۵۰۰ متر مربع در یک طبقه صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، این ایستگاه را از جمله پروژه‌های خیرساز شهری نام برد و تصریح کرد: برای این ایستگاه یک سازه بتنی شامل بخش‌های عملیاتی، واحد آموزش، سوئیت پذیرایی و... در نظر گرفته شده است.

چایچی، افزایش تعداد ایستگاه‎ها در کنار رویکرد خداحافظی با ایستگاه‌های فرسوده را در راستای ارتقای ایمنی و کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان یادآور شد و گفت: تجهیز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به امکانات مدرن و استاندارد در زمان بروز حوادث نقش موثری در زمینه مقابله با بحران‌ها و خطرات احتمالی دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات