بهره‌برداری از ساختمان جدید ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی کاشان

بهره‌برداری از ساختمان جدید ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی کاشان


محمدمسعود چایچی، برگزاری مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید ایستگاه شماره یک را همراه با رونمایی از خودروی مجهز متذکر شد و اظهار کرد: ایستگاه دومنظوره اطفائیه و امداد نجات در جهت انتقال ایستگاه قدیمی و فرسوده موجود در خیابان امام خمینی(ره) در عرصه‌ای به مساحت یک‌هزار متر مربع و زیربنای ۲۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی مساحت ساختمان جدید واقع در بلوار سردار شهید علی تبار را ۸۰۰ متر مربع ذکر و خاطرنشان کرد: برای تملک ساختمان ایستگاه مبلغ شش میلیارد ریال و برای تکمیل ساختمان حدود دو میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: ایستگاه شماره یک قسمت وسیعی از محدوده شمال کاشان را درصورت بروز حوادث تحت پوشش قرار داده و خدمات ارائه می‌دهد.

چایچی، تاکید الزام‌آور مدیریت بحران شهرستان برای مقاوم‌سازی ایستگاه‌های آتش‎نشانی را یادآور شد و گفت: خداحافظی با ایستگاه‌های فرسوده و غیرمقاوم در کاشان آغاز شده و ساختمان ایستگاه شماره یک سازمان واقع در خیابان امام خمینی(ره) به واسطه فرسودگی و قدمت بیشتر در اولویت این رویکرد قرار گرفته است.

وی، با بیان اینکه تجهیز سازمان به امکانات مدرن و استاندارد در زمان بروز حوادث نقش موثری در راستای مقابله با بحران ها و خطرات خطرات احتمالی دارد، عنوان کرد: بالا بردن سرعت خدمات‌دهی از ضروریاتی است که شهرداری باید به آن توجه کند
چایچی با تاکید بر افزایش نیروهای جوان و متخصص به سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: با توجه به افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی و بازنشسته شدن برخی از کارکنان این سازمان جذب نیروهای جوان و متخصص باید در دستور کار قرار گیرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات