مصمم شدن دولت برای مقاوم سازی وبازسازی ۸۵۶ کلاس غیراستاندارد

مصمم شدن دولت برای مقاوم سازی وبازسازی ۸۵۶ کلاس غیراستاندارد

www.BanaNews.irاستاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه۸۵۰ کلاس و مدرسه کپری در دولت عدالت محور در سطح این استان حذف و به جای آن مدارس استاندارد احداث شده اعلام کرد: در سفر سوم هیأت وزیران به سیستان وبلوچستان و تاکید رییس جمهور، دولت مصمم به بازسازی و مقاوم‌سازی ۸۵۶ کلاس خشتی و گلی در مناطق محروم و دور افتاده استان شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)به نقل از ایسنا، آزاد در مراسم بیست و هفتمین یادواره بزرگداشت مقام معلم با تقدیر از تلاش خالقانه آموزگاران در امر تعلیم و تربیت افزود: بیشترین خدمات آموزشی و توسعه مراکز علمی در دورترین نقاط سیستان و بلوچستان در دولت مهرورز انجام شده که احداث بیش از یک هزار مدرسه و ۱۸۵ مرکز شبانه‌روزی روستایی با تجهیزات و امکانات آموزشی از جمله آن است.

وی افزود: نوجوانان و جوانان سیستان وبلوچستان شایسته تعلیم و تربیت و آموزش‌های علمی مناسب هستند که با توجه به ضریب هوشی بالای آنها، دولت زمینه رشد و تعالی آنها را به خوبی فراهم کرده اگرچه هنوز نیازمند تلاش بیشتر است.

رییس شورای آموزش و پرورش استان همچنین معلمی را هنر صبر و تحمل وانتقال علم و دانش دانست و تمامی پیشرفت‌های علمی ایران در سال‌های اخیر را حاصل تلاش و فداکاری این قشر و بی‌ادعا عنوان کرد.

 

    نظرات