پیام دعوت شهردار ارومیه برای شرکت پرشکوه آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

پیام دعوت شهردار ارومیه برای شرکت پرشکوه آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهردار ارومیه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر و از مردم برای حضور پرشکوه و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد. در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران با رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب و جانفشانی آحاد جامعه ایرانی و تقدیم شهدای بسیاری به پیروزی رسید تا ندای عدالتخواهی و آزادای خواهی در جهان طنین انداز شود.

این انقلاب امیدی دوباره به مستعضفین سراسر جهان بخشید تا با الهام از آن که استکبارستیزی و ظلم ستیزی از جمله ویژگی های مهم آن است، به مقابله با زورگویان و امپریالیسم آمریکایی بپردازند.

امروز چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و هر روز و هر سال که میگذرد این انقلاب الهی مستحکم تر و به سمت جاودانه تر شدن حرکت می کند، به نحوی که شاید تحلیلگران سیاسی کشورهای غربی و استکباری حتی کمترین احتمال را هم نمی دادند که چهل سالگی انقلاب با اقتدار و نفوذ حداکثری آن در منطقه و جهان توام شده و آرمانهای آن در قالب حرکت های مردمی بتواند در کشورهای مختلف در برابر استکبار قد علم کند.

امروز انقلاب اسلامی مستحکم تر، قدرتمندتر و مقتدرتر از همیشه برای دوران بعد از چهل سالگی خود آماده می شود تا دوران شکوفایی، توسعه و پیشرفت حداکثری را شاهد باشد تا به حول و قوه الهی پرچم این انقلاب الهی را بتوانیم تا انقلاب حضرت ولیعصر(عج) برافراشته نگه داریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب، از عموم مردم شریف و ولایتمدار ارومیه و آذربایجان غربی دعوت می کنم تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور حداکثری خود جواب دندان شکنی به یاوه گویی های ترامپ و سایر سردمداران استکبار داده و یاس و ناامیدی دوباره ای به بدخواهان ملت بزرگ ایران بدهند.

یادآور می شوم مدیران و کارکنان شهرداری ارومیه نیز در این راهپیمایی با عظمت در کنار سایر شهروندان شرکت حداکثری خواهند کرد تا پایبندی خودی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات