سال ۹۸، به حمل و نقل شهری ارومیه نگاه ویژه می شود

سال ۹۸، به حمل و نقل شهری ارومیه نگاه ویژه می شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در بودجه سال ۹۸ شهرداری توجه ویژه ای به حمل و نقل شهری ارومیه می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین پناهی  بیان کرد: امروز حمل و نقل شهری به عنوان بزرگترین مجموعه ای است که در شهر ارومیه به مردم ارائه خدمات می کند و این خدمات نیز به عینه در فصول مختلف سال به ویژه فصل سرما دیده می شود.

وی ادامه داد: اگر مدیریت صحیح در بخش حمل و نقل شهری نباشد هم مردم و هم شهر را دچار مشکل می شود که  باید در جهت روان سازی و نوسازی و به سازی حمل و نقل شهری تلاش کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نباید خدمات ما شعاری باشد و باید تلاش کنیم تا از شعاردهی خارج و به سوی عمل برویم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ شهرداری ارومیه توجه ویژه ای به حمل و نقل شهری می شود، عنوان کرد:  با توجه به اینکه شهر ارومیه در آستانه کلانشهر شدن است مستلزم وجود پایانه های متعدد در نقاط مختلف شهر از ضروریات شهری است و لذا روان سازی حمل و نقل شهری به هر نحوی باید اجرایی شود .

پناهی اذعان کرد:  اگر امروز نتوانیم مسیرهای ویژه و شرایط خاص را برای اتوبوسها فراهم سازیم و فرهنگسازی حمل و نقل بسیار سخت خواهد شد که باید هم زیرساخت ها آماده شود و هم فرهنگسازی توام با عمل فراهم شود .

وی با اشاره به ایجاد پیاده راه های شهری، بیان کرد:  پیاده راه های شهری با توجه به توسعه حمل و نقل شهری، قطار شهری  و ماشین های شهری و دوچرخه باید اجرایی شود .

به گفته رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر  ارومیه امروز با توجه به فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل شهری شهری و در راستای کاهش آلودگی های محیط زیستی و رضایتمندی شهروندان توجه به نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باید مورد توجه قرار گیرد و اقدامات صورت گرفته هر چند خوب بوده ولی قطعا کافی نیست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات