۴۰ نفر زن و مرد بیمه خواهند شد

در فاز اول سامان‌دهی کارتن‌خواب‌ها؛


۴۰ نفر زن و مرد بیمه خواهند شد



رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر کرمان به‌همراه هیاتی از نمایندگان علوم پزشکی، بهداشت شهرستان، بهزیستی، بیمه سلامت و هم‌چنین معاون خدمات شهری شهردار کرمان، از دو کمپ اسکان موقت زنان و مردان بی‌سرپناه بازدید کردند.
به گزارش کرمان آنلاین ؛ماه‌بانو معصوم‌زاده در حاشیه این بازدید با اشاره به نگهداری بیش از ۴۰ کارتن‌خواب در این دو کمپ گفت: این شهروندان بی‌پناه توسط کارشناس مرکز بهداشت و علوم پزشکی مورد معاینه پزشکی و آزمایش‌های لازم قرار گرفتند.
وی هم‌چنین از ارائه شماره شناسنامه و کد ملی کارتن‌خواب‌ها به نمایندگی بیمه سلامت جهت صدور دفترچه بیمه خبر داد و خاطرنشان کرد: دفترچه بیمه این شهروندان در کمتر از یک‌ماه صادر خواهد شد تا بتوانند از خدمات مراکز درمانی دولتی شهر به‌طور تقریباً رایگان استفاده کنند.
معصوم‌زاده با اشاره به انجام معاینات و آزمایشات پزشکی اظهار داشت: طی این معاینات مشخص شد برخی از این شهروندان به بیماری‌های خاص یا زخم‌های مزمن دچار بودند که تحت درمان و پانسمان قرار گرفتند.
وی مشارکت مسئولانه شهروندان کرمانی در تهیه غذای گرم برای کارتن‌خواب‌ها را در روزهای اخیر خواستار شد و افزود: در روز گذشته یک وعده غذای گرم-آبگوشت و پلوخورش- از سوی سپاه تامین شد، اما در ادامه، دست یاری به سوی ادارات، هیات‌های مذهبی و شهروندان دراز می‌کنیم و تقاضا داریم نذورات خود را به این کمپ‌ها اهدا کنند.
رییس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر در پایان از شهروندان متقاضی تهیه غذای گرم خواست در این زمینه با شماره‌تلفن ۰۹۱۳۵۰۶۶۰۴۴ آقای علی کردی، مدیراجراییات شهرداری تماس بگیرند.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۴۱۰.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات