اصلاح سیستم روشنایی خیابان شهیدرجایی و آذین بندی خیابان

اصلاح سیستم روشنایی خیابان شهیدرجایی و آذین بندی خیابان

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، کشاورزیان با تاکید بر اهمیت در نظر گرفتن نورپردازی مناسب برای نقاط مختلف شهر، گفت: در سال های اخیر موضوع ضعف و خلاء اراک در بخش نورپردازی مطرح و یکی از درخواست های شهروندان بهبود این بخش بوده است.
وی افزود: در این رابطه بررسی های کارشناسی صورت گرفت و بخشی از این خلاءها رفع و سیستم روشنایی محیط شهری تاحدودی تقویت و اصلاح شد.
کشاورزیان بهبود نورپردازی در سطح شهر را برای بهره مندی شهروندان از محیط شهری در ساعت های شب ضروری دانست و بیان کرد: نورپردازی معابر در دستور کار قرار گرفت و در مناطقی از اراک طرح نورپردازی اجرا و این برنامه ادامه دارد.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک با اشاره به نورپردازی خیابان شهید رجایی در سال گذشته، بیان کرد: بخشی از این نورپردازی نیاز به تعمییر دارد که بر این اساس سیستم نورپردازی معیوب جمع آوری و در روزهای آینده سیستم جدید جایگزین خواهد شد.
کشاورزیان با تاکید بر این نکته که یکی از بخش های نورپردازی مربوط به ایام خاص مانند جشن های ملی و مذهبی است، افزود: آذین بندی و نورپردازی معابر از جمله اقداماتی است که در این ایام برای تغییر محیط مورد توجه قرار می گیرد.
کشاورزیان گفت: طبق بررسی کارشناسان خیابان های پر تردد برای آذین بندی ویژه انتخاب شدند که تعداد بیشتری از شهروندان از تغییر محیط استفاده کنند، همچنین از سیستم روشنایی کم مصرف برای آذین بندی استفاده می شود.
کشاورزیان در پایان یادآور شد: در این اقدام بکسل کشی طولی و عرضی در خیابان مخابرات و نصب ریسه های قابل برنامه ریزی با بیش از ۱۲ حالت متفاوت، مونتاژ و نصب تابلوها و باکس های دیتا برای برنامه دهی به ریسه ها انجام شد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات