جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه فعالان حمل و نقل عمومی برگزار شد

جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه فعالان حمل و نقل عمومی برگزار شد

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه فعالان حمل و نقل عمومی با حضور طوفان محمدی رییس کمیسیون خدمات شهری، ایرج رضایی رییس کمیسیون برنامه بودجه و محصولی عضو شورای اسلامی شهر اراک، مرادی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر و حسنی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری اراک در فرهنگسرای سیدالشهدا شهرداری اراک برگزار شد.
مرادی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک،درخصوص برگزاری این جشنواره گفت: به مناسبت بزرگداشت ایام اله دهه فجر و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با برنامه ریزی های انجام شده، مسابقات ورزشی فوتسال و دارت ویژه فعالان حمل و نقل عمومی برگزار گردید و طی برگزاری این دوره از مسابقات، ده تیم در مسابقات فوتسال و بیش از ۳۰ نفر در مسابقات دارت شرکت نمودند.
مرادی همچنین هدف از برگزاری این مسابقات را، ارتقا سلامت جسمی و همچنین روحی رانندگان عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این مسابقات گامی موثر جهت تحقق سلامت جسمی و روحی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمونی برداشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات رانندگان در حوزه های مختلف خدماتی و بیمه ای بیان داشت: تلاش مجموعه سازمان همواره رفع مشکلات رانندگان بوده و امیدواریم با برنامه ریزی که انجام داده ایم بتوانیم در سال آینده اقدامات موثر و مفیدی را در جهت کاهش حداقلی مشکلات رانندگان انجام دهیم .
در بخش پایانی مراسم، با دعوت از سه تن اعضای شورا به جایگاه جهت اهدا جوایز تیم های قهرمان و برگزیدگان مسابقات دارت ، پس از ایراد سخنرانی کوتاه توسط سه تن از اعضای شورا، از تیم های اول تا سوم مسابقات فوتسال و همچنین برگزیدگان مسابقات دارت و دست اندرکاران این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد .
لازم به ذکر است، تیم “سازمان حمل و نقل بار و مسافر” با کسب عنوان مقام قهرمانی ، تیم کرهرود نایب قهرمان و تیم ولیعصر به عنوان مقام سوم در مسابقات فوتسال و همچنین محسن نوشیروانی ، علیرضا خدادادی ، هادی رستم زاده و حمیدرضا راهزانی برگزیدگان مقام اول تا چهارم مسابقات دارت این جشنواره بودند.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات