وزارت نیرو غرفه برتر نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد

وزارت نیرو غرفه برتر نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عصر امروز با حضور سردار سرتیپ علی عبداللهی، معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح و سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دهم بهمن‌ماه با حضور ۴۵ دستگاه در فضایی به وسعت ۷۰ هزار مترمربع برپا شده بود و بالغ بر هزار دستاورد بخش‌های مختلف کشور در محل باغ موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته بود.
در این نمایشگاه شرکت‌های شرکت‌های مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور، تولید نیروی برق حرارتی، مدیریت منابع آب ایران و توانیر نیز به همراه سازمان ساتبا، گروه مپنا، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و مهاب قدس به ارائه آخرین دستاوردهای صنعت آب و برق کشور پرداخته بودند که براساس ارزیابی صورت گرفته غرفه وزارت نیرو توانسته است به جهت حضور پیشگام، موثر و بازنمایی هنرمندانه دستاوردها و پاسخگویی شایسته به بازدیدکنندگان عنوان غرفه برتر این دوره از نمایشگاه را کسب کند.
گفتنی است در این مراسم غرفه‌های وزارت نیرو، سازمان انرژی اتمی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان غرفه‌های برتر نمایشگاه انتخاب شدند.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

منبع خبر

وزارت نیرو

وزارت نیرو

وزارت نیرو

    نظرات