پروژه های افتتاح شده توسط شرکت توزیع نیروی برق جنوب ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، رضوی علوی مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت در خصوص پروژه های افتتاح شده در شهرستان بم بیان نمود: احداث ۱۱۰۰ متر شبکه روشنایی شهری و رفع افت ولتاژ برق در چهار روستا و همچنین شهرستان بم، ایجاد نقاط مانور جهت بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه، اصلاح و تعویض سیستم فرسوده شهر بم و بخش بروات، توسعه شبکه برق جهت متقاضیان فاقد شبکه شهری با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: پروژه های تبدیل  سیم به کابل خودنگهدار و رفع افت ولتاژ برق و همچنین توسعه شبکه برق شهرستان نرماشیر نیز با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

رضوی علوی خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با دهه مبارک فجر پروژه رفع افت ولتاژ برق در روستای گزآباد بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: تجهیزات نصب شده در این پروژه یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۰۰کاوا، احداث ۱۲۰ متر شبکه فشار متوسط و احداث ۷۰ متر شبکه فشار ضعیف است که با بهره برداری پروژه های مذکور ۴۰ خانوار از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

وی همچنین از افتتاح پروژه رفع افت ولتاژ برق روستای عبدل آباد بخش مرکزی عنبرآباد خبر داد و گفت: پروژه رفع افت ولتاژ برق روستای عبدل آباد با اعتباری بیش از  ۱۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

مدیر دفتر روابط عمومی همچنین از افتتاح پروژه های برق رسانی در شهرستان ارزوئیه خبرداد و گفت: تامین برق روستای احمد ملک پور، رفع افت ولتاژ برق سه روستا و توسعه شبکه شهری و روستایی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون امنیتی و سیاسی استانداری، فرمانده سپاه این شهرستان با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و پانصد میلیون ریال به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است ساختمان جدید مدیریت برق رودبار جنوب به مناسبت چهلمین سال از انقلاب اسلامی با حضور فرماندار و امام جمعه و مدیران افتتاح و همچنین جشن پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی مدیریت برق رودبار جنوب برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات