ارائه راهکارهای مصرف بهینه برق در ماشین لباسشوئی

ارائه راهکارهای مصرف بهینه برق در ماشین لباسشوئی

از صدای مرکز سمنان به روی آنتن رفت؛

ارائه راهکارهای مصرف بهینه برق در ماشین لباسشوئی

شصتمین قسمت از برنامه رادیوئی پرتو با موضوع راهکارهای کاهش مصرف برق در ماشین لباسشوئی از صدای مرکز سمنان به روی آنتن رفت.

کارشناس مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان در بخش کارشناسی این برنامه بیان داشت: در انتخاب ماشین لباسشوئی مناسب توجه به کارائی و میزان مصرف انرژی آن امری ضروری محسوب می شود.

وحید تیموری افزود: دقت به برچسب انرژی درهنگام خرید، انتخاب دستگاه متناسب با ظرفیت مورد نیاز،  بهره گیری از برنامه های دور کم آبکشی البسه ، جایگزین نمودن هوای آزاد به جای خشک کن ماشین لباسشوئی و روشن نمودن آن در ساعات غیر پیک بار شبکه برق یعنی ساعات آغازین صبح ، بعد از نیمه شب و روزهای تعطیل، نکاتی هستند که با رعایت آنها می  توان موجب کاهش مصرف برق خانگی شد.

وی همچنین با اشاره به این که حداکثر مصرف انرژی برق در ماشین های لباسشوئی حدود ۵/۳ کیلووات ساعت می باشد که صرف گرم کردن آب می گردد اضافه کرد : استفاده از آب گرم لوله کشی به منظور تغذیه آب ورودی ماشین لباسشوئی حداقل باعث دو کیلووات ساعت صرفه جوئی در یک سیکل کاری دستگاه می گردد.

لازم به ذکر است: گزیده اخبار صنعت توزیع برق استان توسط "ریحانه عامری" از کارشناسان این شرکت و همچنین پیام های مدیریت بهینه مصرف برق از بیان مجری برنامه به سمع شنوندگان این برنامه رسید.


لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات