وزیر راه وشهرسازی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان؛

وزیر راه وشهرسازی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان؛

وزیر راه وشهرسازی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان؛
فجر چهلم بیانگر اوج اقتدار و همبستگی ملت و نظام در جهان است
وزیر راه و شهرسازی با حضور در جمع مردم انقلابی اصفهان گفت: چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانگر اوج اقتدار، تاثیرگذاری و استقلال کشور است.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان اصفهان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به اتفاق مدیریت و کارکنان راه وشهرسازی استان اصفهان در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن که در محل میدان امام اصفهان برگزار شد شرکت نمود.
وی با حضور در حماسه ۲۲ بهمن در جمع مردم انقلابی شهر اصفهان، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی، انقلاب ما هر روز موثرتر و قوی‌تر شده و از برکت خون شهدا، رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.
وی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب نقطه اوج موفقیت، تاثیرگذاری و اقتدار است، افزود: این اقتدار و تاثیر گذاری متاثر از همبستگی ملت، دولت و نظام بوده است که توانسته پایه‌های استقلال کشور را مستحکم کند.
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد، تاثیرناپذیری و سلطه‌ستیزی برای آحاد ملت مصونیت و امنیتی به وجود آورده که امروز شاهد آن هستیم. این امنیت، مصونیت و استقلال که دشمن با آن مخالف است، پیام اصلی انقلاب اسلامی است.
این عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به ویژگی‌های فجر چهلم و تفاوت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته بیان داشت: حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد تجدید میثاق ملت با آرمان‌های امام راحل و شهداست و همبستگی همان ملتی که معجره قرن را رقم زدند به جهانیان نشان داده که همین مسیر را ادامه خواهند داد تا کشور در اوج اقتدار و عزت بماند.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه یادآور شد: مردم اصفهان و ایران همواره هوشمندی خود را طی چهل سال گذشته اثبات کرده و در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن حضور با شکوهی داشته‌اند.
وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن یادآور شکست دشمنی است که با تمام قوا بر این کشور تسلط داشت، گفت: سرانجام ملت ایران موفق شدند که یک اقتدار وابسته به نظام سلطه جهانی را شکست دهند. این پیروزی فقط با وحدت و یکپارچگی ایجاد شده است. ۲۲ بهمن یادآور ایثار و شهادت و شکرگذاری خداوند است و با حفظ این پیروزی، وحدت و یکپارچگی، توطئه‌های دشمنان طی سالیان متوالی سرکوب شد و ناکام ماند.
وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب و با وجود اقتدار و استقلالی که امروز کشور داراست، با سرعت بیشتری سازندگی در کشور انجام خواهد گرفت.
این مقام مسئول وظیفه مسئولان را خدمتگزاری به ملت دانست و تاکید کرد: مسئولان هیچ شانی جز خدمت گزاری و پاسخگویی ندارند و این افتخار یک مسئول محسوب می‌شود

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات