پنجمین روز از حضور شهرداری ارومیه در نمایشگاه توانمندی های دستگاه های اجرایی با اجرای برنامه فرهنگی پایان یافت/ارائه تخفیف  ۲۵ درصدی عوارض شهرداری در محل غرفه نمایشگاهی پارک جنگلی

پنجمین روز از حضور شهرداری ارومیه در نمایشگاه توانمندی های دستگاه های اجرایی با اجرای برنامه فرهنگی پایان یافت/ارائه تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرداری در محل غرفه نمایشگاهی پارک جنگلی

پنجمین روز از حضور شهرداری ارومیه در نمایشگاه توانمندی های دستگاه های اجرایی با اجرای برنامه  فرهنگی،  بازدید استاندار آذربایجان غربی و مسئولان استانی و شهری از غرفه شهرداری در پارک جنگلی ارومیه به پایان رسید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ جنگ  شادی با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در محوطه نمایشگاه برگزار شد که این جشن انقلاب با به اجرا گذاشتن برنامه های فرهنگی و نواختن موسیقی های محلی و پاپ  و تئاتر فضایی  بسیاری شاد و مفرحی را ایجاد و با استقبال پرشور شهروندان روبه رو شد وهمچنین در پایان به قید قرعه به افرادی که عوارض خود را بصورت حضوری در غرفه شهرداری پرداخته کرده بودند جوایزی اهداء شد.

در پنجمین روز از برگزاری نمایشگاه توانمندی های دستگاه های اجرایی استان  و حضور فعال شهرداری در این نمایشگاه، محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی  از غرفه مجموعه بزرگ شهرداری بازدید و از نزدیک  اهم فعالیت های شهرداری را مشاهده و با مردم حاضر درغرفه در خصوص اقدامات شهرداری به گفت و گو پرداخت .

همچنین  در ادامه بازدیدها، مسئولان استانی و شهری چون فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی از غرفه شهرداری در نمایشگاه پارک جنگلی دیدار و با مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه در خصوص موضوعات شهری به گفت و گو پرداختند .

در هرروز برگزاری نمایشگاه در محوطه چی چست شاهد برگزاری تئاتر خیابانی با اجرای هنرمندان بومی این شهر به همت مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه هستیم.

همچنین تمامی عوارض شهرداری ارومیه در حوزه های مختلف با ۲۵ درصد تخفیف و در محل غرفه نمایشگاهی قابل واریز است که این مهم با استقبال شهروندان روبه رو است.

همچنین کارشناسان واحدهای مختلف شهرداری ارومیه با حضور در این غرفه راهنمایی های لازم را برای شهروندان در خصوص نحوه استفاده از پارکومتر، دوچرخه های هوشمند و سیستم های نرم افزاری شهرداری ارائه می دهند.

گفتنی است؛ شهروندان می توانند با مراجعه به غرفه شهرداری ارومیه واقع در ورودی سالن شماره ۲ علاوه بر اطلاع از اهداف و اقدامات شهرداری ارومیه در حوزه های مختلف و گوناگون نسبت به دریافت و نصب نرم افزارهای مختلف اقدام کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات