سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی (سامت) راه اندازی شد

سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی (سامت) راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان افزود: به منظور ارتباط بیشتر با شهروندان و ارائه خدمات مطلوب تر به آنان، سامانه ارتباط مردمی سازمان تاکسیرانی (سامت) راه اندازی شد و شهروندان پمی توانند در هر ساعت از شبانه روز با تلفن این سامانه به شماره ۳۳۸۳۹ تماس گرفته و پیشنهادها، انتقادات، شکایات و تقدیر و تشکر خود از عملکرد تاکسیرانان و کارکنان سازمان تاکسیرانی را اعلام کنند.

وی ادامه داد: پیام ها به دقت مورد رسیدگی قرار گرفته و نتیجه بررسی در سریع ترین زمان ممکن از طریق تماس تلفنی به شهروندان اعلام می شود.

عرشیان اضافه کرد: با توجه به تنوع خدمات سازمان تاکسیرانی، شهروندان می توانند هر گونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد در خصوص عملکرد تاکسی های خطی، گردشی، آژانسی، خودروهای سرویس مدارس، تاکسی اینترنتی بادسان، وانت بارها، امداد خودرو، پیک موتوری، ماشین های حمل بار پایین تر از شش تُن و عملکرد کارکنان سازمان را با سامانه سامت در میان بگذارند و در سریع ترین زمان ممکن نتیجه پیام خود را دریافت کنند.

در خاتمه افزود: امیدواریم با راه اندازی این سامانه، ارتباط سازمان تاکسیرانی با شهروندان محکم تر از گذشته شود و بتوانیم گام های موثرتری در راستای جلب رضایت همشهریان برداریم.

پایان پیام لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات