عملکرد شهرداری گرگان در نگهداری و ارائه خدمات در پارک جنگلی النگدره بی‌نظیر است

عملکرد شهرداری گرگان در نگهداری و ارائه خدمات در پارک جنگلی النگدره بی‌نظیر است

به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، میرمحمد غراوی در بازدید از غرفه شهرداری گرگان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، اظهار کرد: هر نمایشگاه گردشگری در معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت های گردشگری هر منطقه و استان نقش مهمی دارد.

وی افزود: هرساله این نمایشگاه‌ها در سطح کشور برگزار می‌شود و کسانی که فعالیت گردشگری دارند ظرفیت‌های گردشگری خود را ارائه داده و نسبت به جذب گردشگر اقدام می‌کنند.

غراوی ادامه داد: متاسفانه شهرستان‌های استان و کسانی که قابلیت‌های بالایی در زمینه گردشگری دارند کمتر راغب هستند که ظرفیت‌های خود را معرفی کنند بنابراین در این زمینه باید فرهنگ سازی شود و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به وجود آید تا بتوانیم از ظرفیت‌های خود استفاده کنیم.

وی گفت: این نمایشگاه در پایان سال برگزار می‌شود و بهترین فرصت برای جذب گردشگر در ایام نوروز است و باید ظرفیت‌ها را بیشتر معرفی کنیم تا بتوانیم گردشگر را در شهرهای خود متوقف کنیم.

غراوی تصریح کرد: از ویژگی بارز استان قرارگیری در بین جنگل‌های هیرکانی و دریا و ساحل است ولی اشتیاق در مجتمع‌های گردشگری و ادارات زیاد نیست که این ظرفیت‌ها را معرفی کنند و همه چیز را به سمت بخش خصوصی سوق می‌دهند و باید همه همکاری کنند و قابلیت‌های بیش از پیش معرفی کنیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های توریسم و گردشگری استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: شهرداری‌ها وظایف عدیده‌ای دارند و کمتر به کارهای گردشگری می‌پردازند و عمدتاً به این بسنده شده که در مبادی ورودی شهرها کمپین ایجاد کرده و برشور توزیع کنند.

غراوی تاکید کرد: در کنار آن می‌شود ظرفیت‌های خوبی ایجاد کرد تا مسافران از آن بهرهمند شوند و این نیازمند این است که هم ما به شهرداری‌ها توصیه کرده و هم شورهای اسلامی شهر به این امر اشتیاق داشته باشند تا شهرداری‌ها را به معرفی ظرفیت‌ها راغب کنند.

وی با بیان این که شهرداری گرگان در این زمینه مستثنی است، افزود: از ویژگی بارز گرگان جنگل النگدره است و از سال‌های قبل شهرداری آن را به عنوان تفرجگاه زیبا اداره و نگهداری می‌کند که این کار پرهزینه است ولی در کیفیت عالی انجام می‌شود و هیچ کس از عهده آن برنمی‌آید و مطمئناً اگر شهرداری و شورا دست از نگهداری النگدره و ناهاخوران بردارند هیچ کس نمی‌تواند این خدمات را ارائه بدهد.

غراوی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در این اماکن انجام شده و هر روز که می‌گذرد خدمات بهتری با تجهیزاتی که با محیط و سلامت مردم سازگاری دارد، ارائه می‌شود.

طبق گفته وی ساخت جاده سلامت و پیست دوچرخه سواری در گرگان همه این ها نشان می‌دهد که شهرداری گرگان به این امر راغب است و در این زمینه موفق بوده است.

عملکرد شهرداری گرگان در نگهداری و ارائه خدمات در پارک جنگلی النگدره بی‌نظیر است

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات