مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) برگزار شد

مراسم سوگواری حضرت فاطمه‌ زهرا (س) با حضور مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین در محل نمازخانه این شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین، در این مراسم حجت الاسلام یزدان پرست مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تقارن با ایام فاطمیه دارد عنوان داشت: در بخش صنعت آب و برق در کشور قدمهای بسیار بزرگی بعد از انقلاب برداشته شده است و وزارت نیرو دارای یک کارنامه درخشان در این زمینه می باشد که مرهون تلاش مجدانه همه شما همکاران در این صنعت می باشد.

مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو افزود: کشورهای بیگانه با سرمایه گذاری های بزرگ برای از بین بردن این نظام تلاش های زیادی می کنند ولی به حول قوه الهی هنوز نتوانسته اند و نخواهند توانست خدشه ای به این نظام وارد کنند و دلیل آن هم همبستگی و پیمانی است که بین مردم و دولت ایران اسلامی وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین یزدان پرست در ادامه با برشمردن صفات و سیره والای حضرت فاطمه زهرا (س) در زندگی، بینش خردمندانه ایشان در شناخت و پشتیبانی آن حضرت از حریم ولایت را از ویژگی های بارز آن حضرت برشمرد و ادامه داد: سیره عملی حضرت فاطمه زهرا (س) باید الگو و سرمشق زنان و دختران جامعه اسلامی باشد . نقش زن در زندگی همانند حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار برجسته است که هر کسی در زندگی خود باید بتواند این نقش را درخانواده خود اجرا و پیاده نماید.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از مجاهدت های ارزنده خانواده شهدا تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای قزوین

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای قزوین

    شركت آب منطقه‌ای قزوین یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات