یزد شایسته تقدیر ویژه شورای فرهنگی در صنعت آب و برق کشور شد

گردهمایی اعضای شورای فرهنگی و ائمه جماعات صنعت آب و برق استان یزد، روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه و با حضور مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و دینی ، مدیران عامل صنعت آب و برق ، دبیران و اعضای شورای فرهنگی در شرکت آب منطقه ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، علی یزدان پرست در این گردهمایی اظهار داشت: برنامه ها و سیاست های شورای فرهنگی استان ها تبیین شده است و هرساله برنامه های متعددی با محورهای نماز، فرهنگ سازمانی و سبک زندگی ارائه می کند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی در حوزه فرهنگی کاری زمان بر و دشوار است و به دلیل پیچیدگی های نیروی انسانی ممکن است خروجی ها و انتظارات از برنامه ها یکسان نباشد.

یزدان پرست با اشاره به اینکه فرهنگسازی در عصر تکنولوژی نیاز به ابزار جدید دارد، اظهار کرد: برنامه ریزی های فرهنگی و دینی در وزارت نیرو نیاز به همکاری و کمک ارگان ها دارد و دفتر فرهنگی به تنهایی نمی تواند به اهداف تعیین شده برسد.

وی در پایان یزد را یکی از استان های الگو در حوزه فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: استان یزد در ارزیابی  شورای فرهنگی وزارت نیرو، شایسته تقدیر ویژه در صنعت آب و برق کشور اعلام شده است که نشاندهنده تلاش سرپرستان، دبیران و مدیران عامل این مجموعه است .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد نیز در این گردهمایی با اشاره به نقش موثر فرهنگ سازمانی در بهره وری نیروی انسانی اظهار داشت: هرچه سازمانی از فرهنگ بالایی برخوردار باشد نیروی انسانی نیز می تواند نقش خود در سازمان را به درستی ایفا کرده و بهره وری را افزایش دهد.

جوادیان زاده در پایان اظهار کرد: هویت بخشی، تعهد، ثبات و رفتار درست کارکنان از  تاثیرات ارتقای فرهنگ سازمانی است و شورای فرهنگی باید در محقق شدن این تاثیرات تلاش نماید.

گفتنی است در پایان گردهمایی اعضای شورای فرهنگی و ائمه جماعات صنعت آب و برق استان یزد،  از سرپرستان، دبیران و مدیران عامل صنعت آب و برق استان با اهدای لوح تجلیل شد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات