برخورداری ۱۲ هزار خانوار روستایی آذربایجان غربی از...

برخورداری ۱۲ هزار خانوار روستایی آذربایجان غربی از...

سرپرست شرکت آب وفاضلاب روستایی خبرداد:

برخورداری ۱۲ هزار خانوار روستایی آذربایجان غربی از آب شرب سالم وبهداشتی در ایام دهه فجر

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی از برخورداری ۱۲ هزار خانوار روستایی استان از آب شرب سالم وبهداشتی در ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد.

علیرضا رضوی درحاشیه نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با بهره برداری از ۴۰ طرح آبرسانی به روستاهای استان دردهه فجر،این تعداد از روستائیان از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار بهره مند شده اند.

وی، با تشریح اقدامات صورت گرفته برای آبرسانی به روستاها افزود: قبل از پیروزی انقلاب، تنها ۱۱۲ روستا از آب شرب برخوردار بودند که در سایه پیروزی انقلاب و توجهات نظام به مناطق محروم و روستایی، در حال حاضر دو هزارو ۳۷۶ روستا با ۳۰۵ هزار نفر جمعیت ازآب آشامیدنی سالم وبهداشتی برخوردار هستند.

وی با اعلام راه اندازی دستگاه های بسته بندی آب آشامیدنی، اظهار داشت: برای مواقع بحرانی و بروز حوادث طبیعی و به منظور آبرسانی سیار بهداشتی ومطمئن، سه دستگاه بسته بندی آب شرب در شرکت آب وفاضلاب روستایی راه اندازی شده که هریک از آین دستگاه ها قادر به بسته بندی یک هزار بسته ۱.۵ لیتری در هرساعت هستند.

وی در پایان با اشاره به کاهش نزولات جوی و محدود شدن منابع تامین آب شرب، از مشترکین خواست با استفاده بهینه وصرفه جویی در مصرف آب، شرکت آب وفاضلاب روستایی را در تداوم خدمات رسانی به روستاها یاری نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات