تکمیل پروژه مرکز همایش‎ها ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل پروژه مرکز همایش‎ها ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان در پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان هزینه شده و برای تکمیل آن نیز ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر لازم است.

ایرج مظفر اظهارکرد: مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان پروژه بزرگی است که سالانه بیش از ۳۰ درصد بودجه خالص عمرانی شهر را به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: مدتی به دلیل مسائل قبلی و بدهی به پیمانکاران، پروژه غیرفعال شده بود، اما با روی کارآمدن مدیریت جدید شهرداری، به همت شهردار و مدیر منطقه شش بخش اعظمی از بدهی‌ها پرداخت شده و در حال حاضر ۱۶ پروژه در مرکز همایش‌ها فعال است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: متوسط پیشرفت سالن اصلی مرکز، سالن‌های جنبی و محوطه‌های آن که حدود ۷۳ هکتار وسعت دارد تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته و تمام تاسیسات زیربنایی آن از جمله آب، برق و گاز نیز آماده بهره‌برداری است.

مظفر ادامه داد: احداث سالن‌های اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت داشته که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا نیمه دوم سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: در صورتی که کمک‌های قول داده شده از سوی دولت، به صورت صد در صد پرداخت شود، می‌توانیم کل محوطه، مسیرهای ورودی و خروجی همچنین سالن‌های اصلی و جنبی را تا زمان اعلام شده به بهره‌برداری برسانیم.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان در پروژه مرکز همایش‌ها هزینه شده است، تصریح کرد: ۳۵۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز داریم تا سالن اصلی و جنبی و محوطه‌های این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گیرد، البته پروژه‌های هتل و مرکز تجاری بزرگ آن نیز با مشارکت بخش خصوصی فعال خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات