ادامه بررسی لایحه برنامه ۵ ساله توسعه سوم در شورای اسلامی شهر شیراز

ادامه بررسی لایحه برنامه ۵ ساله توسعه سوم در شورای اسلامی شهر شیراز

به گزارش روابط عمومی و اموربین المللی شورای اسلامی شهر شیراز، «احمد تنوری» رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در راستای افزایش سطح و میزان دسترسی شهروندان به فضاهای فرهنگی و اجتماعی به عنوان هدف عملیاتی کمیسیون، مقرر شد سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در جلسه آتی به ارائه تعاریف فضاهای فرهنگی و اجتماعی مستند به سند بالا دستی برنامه ششم توسعه کشور ر اسرع وقت و در جلسه کارگروه ارائه کنند .

تنوری افزود: همچنین مقرر شد سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، گزارش کاملی از وضعیت فعلی اماکن فرهنگی اجتماعی شامل مساحت زیربنا و سطح دسترسی و همچنین سرانه و استاندار را در جلسات آتی ارائه کند .

وی ادامه داد: افزایش نفوذ شاخص‌های معماری و هنری بومی شیراز در ایجاد و باز طراحی بافت های ارزشمند شهری و افزایش سهم بودجه حمایت از محصولات ترویج دهنده فرهنگ بومی به کل بودجه‌های فرهنگی از دیگر اهداف عملیاتی مورد بررسی کمیسیون فرهنگی شورا بود .

تنوری افزود: در راستای ایجاد فضایی برای تعامل و حضورمردم در برگزاری مناسبت‌ها وجشن‌ها، ایجاد و ساماندهی فضاهای همایندگاه و تعاملی سطح شهر با اصلاح بخش‌هایی از عبارت برنامه مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد سایر مفاد برنامه در جلسات آتی کارگروه مورد بررسی قرار گیرد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات