پیام تسلیت شهردار گرگان به مناسبت شهادت پاسداران حریم امنیت کشور

پیام تسلیت شهردار گرگان به مناسبت شهادت پاسداران حریم امنیت کشور

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، دکتر عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در پی شهادت تعدادی از پاسداران حریم امنیت کشور پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است :

شهدا نماد ایثار و فداکاری‌اند و شهدای مدافع وطن و حافظان مرزهای این سرزمین مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند.
دشمنان در حالی در نخستین روزهای ورود به دهه پنجم اقتدار ایران اسلامی عملیات بزدلانه تروریستی و به شهادت رساندن پاسداران حریم میهن و اسلام را در ذلیل‌ترین حالت ممکن اجرایی کردند که ۴۰ سال اقتدار، ۴۰ سال پیشرفت و ۴۰ سال استقلال کمر آنها را شکسته و آرزوی شکست در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را به گور بردند.
بی‌شک ۴۰ سال پیشرفت بدون وجود امنیت در کشور که حاصل تلاش تمامی نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و خون شهدای این مرز و بوم است رقم نمی‌خورد و همه ما باید قدردان از جان گذشتگی‌ها، تلاش‌ها و فداکاری این عزیزان باشیم.
بدینوسیله ابراز تاسف و تسلیت خود و همکارانم در مجموعه شهرداری گرگان را در خصوص حادثه تروریستی روز گذشته جاده خاش به زاهدان را به مردم شریف ایران اسلامی، پاسداران انقلاب اسلامی و حریم امنیت کشور و خانواده شهدای سرافراز حافظان امنیت کشور ابراز نموده و از خداوند متعال برای آن شهیدان بزرگوار علو درجات اخروی را از خداوند متعال مسالت می‌نماییم.
عبدالرضا دادبود
شهردار گرگان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات