همایش تجلیل از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی غرب استان برگزار شد

همایش تجلیل از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی غرب استان برگزار شد

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA همایش تجلیل از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران بازنشسته این دستگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان تجلیل از بازنشستگان این دستگاه به همراه خانواده های آنها هرساله با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می شود که امسال نیز به صورت باشکوه اجرا شد.

در این مراسم دبیر کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان ضمن قدردانی از همدلی و همراهی شرکت آب و فاضلاب روستایی برای برپایی برنامه های رفاهی و تفریحی، اظهار کرد: کانون بازنشستگان با هدف جلوگیری از احساس فرسودگی، جدایی و بهره گیری بیشتر از خلاقیت افراد متخصص تاسیس شد.

سید مرتضی خاندوزی بهبود وضعیت معیشت و رفع تنگناهای مالی برای بازنشستگان را از دیگر اهداف کانون بازنشستگان صنعت آب و برق اعلام کرد و افزود: این تشکل در راستای رفع نیازهای مادی و معنوی بازنشستگان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی در خاتمه همکاری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان برای برگزاری سالانه برنامه تجلیل از پیشکسوتان را ستودنی خواند و اضافه کرد: امیدواریم هرساله این برنامه ها هرچه باشکوتر از گذشته برای بازنشستگان برگزار شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات