آبرسانی به ۸۹۴ روستای استان بدون فداکاری بازنشستگان میسر نبود

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فلاضلاب روستایی استان گلستان ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه بازنشستگان، گفت: آبرسانی به ۸۹۴ روستای استان بدون کوشش و فداکاری بازنشستگان میسر نبود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد هرمزی در همایش تجلیل از بازنشستگان شرکت، اظهار کرد: استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای توسعه است.

وی ادامه داد: مسیری که بازنشستگان به روی نیروهای جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی گشودند، ادامه راه نیروهای جوان خواهد بود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فلاضلاب روستایی استان گلستان با بیان اینکه اجرای فعالیت های این دستگاه از سال ۷۷ در استان آغاز شده، افزود: تلاش می شود تا نقشه راه مدیران بازنشسته این نهاد ادامه یابد.

وی ضمن یادآوری این نکته که زبان از بیان زحمات ۳۰ ساله بازنشستگان قاصر است، اضافه کرد: پیشکسوتان این نهاد پس از سالها تلاش فرصتی برای استراحت می یابند.

هرمزی در خاتمه اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری برنامه های مشابه امروز گوشه ای از تلاش های آنها را در طول سالها خدمت صادقانه جبران کنیم.

گفتنی است اجرای موسیقی سنتی، مسابقه فرهنگی و قرائت سروده یکی از بازنشستگان از جمله برنامه های همایش تجلیل از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات