رفع شکستگی خط انتقال آب شرب ۷ روستای کردکوی

رفع شکستگی خط انتقال آب شرب ۷ روستای کردکوی

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کردکوی از رفع شکستگی خط انتقال ۲۵۰ پلی اتلین آب مجتمع چهارده در کمتر از ۲ ساعت خبر داد و گفت: این اقدام به همت پرسنل زحمتکش آب و فاضلاب روستایی کردکوی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ابوذر پاسندی، افزود: این اقدام با هدف جلوگیری از هدررفت آب در کمترین زمان ممکن انجام شد.

وی ادامه داد: شکستگی خط انتقال آب در روستاها با توجه به کارکرد طولانی مدت آن و فرسودگی ایجاد شده، اجتناب ناپذیر است برهمین اساس این شرکت هرساله با توجه به میزان اعتبارات دریافتی لوله های فرسوده را تعویض می کند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کردکوی ضمن اظهار خرسندی از روند آبرسانی به روستاهای این شهرستان، افزود: خدمت رسانی و رفع محرومیت از اولویت های دولت تدبیر و امید است زیرا با ارائه خدمت مناسب به این مناطق مانع مهاجرت روستائیان خواهیم شد.

وی در خاتمه تعداد روستاهای این شهرستان را ۳۲ روستا اعلام کرد و افزود: امور آب و فاضلاب روستایی کردکوی ۲ هزار و ۱۳۶ خانوار با جمعیت۸هزار و ۵۴۴ نفر را تحت پوشش دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات