قدردانی از فعالیت‌های دفتر تحقیقات توزیع برق شیراز

قدردانی از فعالیت‌های دفتر تحقیقات توزیع برق شیراز

به گزارش روابط عمومی توزیع نیروی برق شیراز، معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر به واسطه مجموعه فعالیت‌های انجام شده توسط دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق شیراز و انجام تعاملات مناسب با دفتر تحقیقات و توسعه فناوری شرکت توانیر، با ارسال تقدیرنامه‌ای از مهندس جلال زراعت پیشه، مدیرعامل توزیع برق شیراز قدردانی کرد.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق شیراز، در این خصوص گفت: هدایت شرکت برای توسعه و تحقق اهداف ملی با استفاده از نتایج تحقیقات و نوآوری‌ها در راستای بهینه سازی و  بهبود در هزینه، زمان و کیفیت تجهیزات و خدمات و نیل به خود اتکایی با توسعه خلاقیت و نوآوری ها از آرمان‌های دفتر تحقیقات است.

مهندس امین رئیس زاده، اضافه کرد:  بر آوردن نیازهای تحقیقاتی شرکت توزیع برق شیراز و حمایت از انجام پروژه های تحقیقاتی کاربردی، ملی و توسعه محور و حمایت از توانمندسازی، تجاری سازی و توسعه پژوهش در مجموعه صنعت برق،  ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی بین المللی، پارک های علمی و فناوری و مراکز رشد و حمایت از کنفرانسها، نمایشگاه ها و همایش‌های بین المللی و معرفی دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور با هدف تجاری سازی از ماموریت‌های دفتر تحقیقات محسوب می‌شود که طی سال‌های گذشته به دنبال اجرای برنامه ها و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده، بوده ایم.

رئیس زاده گفت: در همین راستا ضمن تعامل مناسب با دفتر تحقیقات و توسعه شرکت توانیر و تعریف شاخص‌ها و    برنامه ریزی مدون، دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق شیراز موفق شده است تا به سطح مناسبی از بهره وری دست یابد.

او گفت: با توجه به مجموعه فعالیت‌های انجام شده، تقدیر نامه‌ای از جانب معاون محترم تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر خطاب به مدیرعامل محترم شرکت توزیع نیروی برق شیراز ارسال شده که انگیزه و جدیت همکاران دفتر تحقیقات را برای تحقق هر چه بهتر و بیشتر اهداف از پیش تعیین شده ارتقا بخشیده است.

رئیس زاده، از حمایت‌های مدیر عامل و معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق شیراز به واسطه پیشبرد اهداف و حمایت از فضای تحقیق و توسعه در این شرکت قدردانی کرد.

براساس این گزارش، در متن تقدیرنامه معاون توانیر خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز آمده است؛

"جناب آقای مهندس زراعت پیشه

سلام علیکم

احتراما بدینوسیله از حمایت های مستمر جنابعالی در پیشبرد امر تحقیقات آن شرکت تشکر و قدردانی می نماید. خواهشمند است دستور فرمایند مدیر دفتر تحقیقات شرکت و سایر همکاران مرتبط که فعالانه زمینه های مرتبط تحقیقات و پژوهش را پیگیری و تعامل مناسب با دفتر تحقیقات و توسعه فناوری این معاونت و دبیرخانه تحقیقات برق داشته اند، به نحو مقتضی مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند.

کرم رضایی- معاون تحقیقات و منابع انسانی"

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات