برگزاری کارگاه آموزشی خانواده، اخلاق و امنیت در فضای مجازی

برگزاری کارگاه آموزشی خانواده، اخلاق و امنیت در فضای مجازی

با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و داشتن خانواده ای سالم در خصوص فرهنگ استفاده از اینترنت، ماهواره و فضای مجازی کارگاه آموزشی "خانواده، اخلاق و امنیت در فضای مجازی" در شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، این کارگاه آموزشی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضوری تعدادی از پرسنل شرکت برگزار شده است.
مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده در این کارگاه آموزشی خانواده ایرانی را معرض تغییرات مهمی ناشی از تکنولوژی های جدید دانست و نکاتی از مزایا و معایب اینترنت و فضای مجازی و صیانت از خانواده ها در محیط سایبری و فضای مجازی بیان کرد.
در ادامه این کارگاه آموزشی، حجت‌الاسلام روحانی نژاد کارشناس رسانه و خانواده نکاتی در خصوص نقش رسانه ها در خانواده، مهمترین خطرهای اینترنت برای جوانان، اصول صحیح استفاده از رسانه ها و نقش معنویت در آن، اصول و شیوه فرزند پروری و راهنمایی صحیح به فرزندان در خصوص اینترنت و فضای مجازی و راهکارهای رسیدن به ایمنی از آسیب های فضای مجازی را ارائه کرد.
این کارگاه آموزشی را امور زنان و خانواده شرکت با همکاری آموزش منابع انسانی برگزار و در پایان به حاضرین بسته های فرهنگی نیز اهدا شد.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات