جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور: سومین المپیاد علمی دهیاران ۲۹ بهمن برگزار می‌شود

جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور: سومین المپیاد علمی دهیاران ۲۹ بهمن برگزار می‌شود

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برگزاری سومین المپیاد علمی دهیاران برتر کشور به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در روز ۲۹ بهمن ماه از سوی این سازمان در استان البرز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی‌نژاد با بیان خبر فوق گفت: با توجه به توسعه مستمر آموزش دهیاری‌های کشور که یکی از وظایف مهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است و از طرفی با توجه به اهمیت و ضرورت آموزش‌های غیرحضوری در ارتقاء سطح دانش شغلی دهیاران در راستای افزایش کارایی و بهره‌وری دهیاری‌ها، سومین المپیاد علمی دهیاران برگزار می‌شود.

وی گفت: کمک به توانمندسازی برای یادگیری مستقل و پرورش خلاقیت‌های دهیاران از طریق خودآموزی، را دیگر هدف برگزاری سومین المپیاد علمی دهیاران کشور عنوان نمود.

جمالی‌نژاد افزود: در این المپیاد ۲۳۳ دهیار برتر پنجمین دوره آزمون مکاتبه‌ای دهیاری‌ها که با حضور ۱۹ هزارو ۲۵۰ دهیار سراسر کشور توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار می شود، حضور دارند و در پایان از برترین‌ها تقدیر خواهد شد.

وی اضافه کرد: سوالات آزمون شامل۱۰۰ سوال چهار جوابی است که از محتوای سرفصل‌های آموزشی اعلام شده شامل قوانین و مقررات دهیاری و شورای اسلامی روستا، بودجه و امور مالی و معاملاتی دهیاری و شورای اسلامی روستا،‌ طرح‌ها و پروژه‌های عمران روستایی،‌ مقررات ملی ساختمان و ساخت و ساز روستایی،‌ مدیریت بحران در نواحی روستایی و محیط زیست و پسماند روستایی؛‌ طرح خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات