از بی‌اطلاعی شهروندان تا بی‌‌انگیزگی‌ کارکنان

از بی‌اطلاعی شهروندان تا بی‌‌انگیزگی‌ کارکنان

ابراهیم یاسین معتمد ناحیه فاز یک ناجی‌آباد، اقدامات گسترده عمرانی مدیریت شهری در یک سال اخیر در این ناحیه را بی‌سابقه دانست و آن را نقطه امیدی برای مشارکت بیشتر شهروندان آن در پرداخت عوارض بیان کرد.

وی همچنین، عدم جدیت در به کار بستن ظرفیت‌های موجود را یکی از عوامل پرداخت نشدن عوارض ذکر و خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه الزام واقعی مالک در پرداخت عوارض خودرو در هنگام معاینه فنی یکی از مکانیزم‌هایی است که می‌توان در این زمینه به کار بست.

جواد خاکی یکی از  معتمدین راوند نیز، فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ای شهرداری در آن ناحیه در یک سال اخیر را انکارناپذیردانست و اذعان کرد: مردم راوند واقف هستند استمرار چنین فعالیت‌هایی بدون مشارکت و حضور واقعی آنان میسر نیست.

وی، در عین حال بر لزوم توجیه مناسب شهروندان در مناطق در زمینه پرداخت عوارض و تاثیر آن در رونق شهر تاکید و از برخی بی‌انگیزگی‌ها در مجموعه شهرداری برای دریافت مطالبات انتقاد کرد.

هادی رواسی، معتمد ناحیه مسکن مهر نیز عدم اطلاع شهروندان از اختصاص برخی عوارض‌ها را یادآور شد و بر لزوم آگاه‌سازی عمومی در این زمینه تاکید کرد.

عبدالله سلمان طاهری، پروژه سرمایه‌های اجتماعی و معتمدین محلی را ایده جذاب و بی‌نظیر در تاریخ شهرداری دانست و ضرورت استفاده از این ظرفیت، برای تبیین کارکرد عوارض در میان شهروندان را متذکر شد.

همچنین حجت‌الاسلام رضا مقنی معتمد ناحیه فاز دو ناجی‌آباد، اطلاع شهروندان از مزایای پرداخت عوارض را یکی از موثرترین شیوه‌های نهادینه کردن این فرهنگ عمومی عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات