با تشکیل و راه اندازی ستاد استقبال از بهار به استقبال بهار میرویم

با تشکیل و راه اندازی ستاد استقبال از بهار به استقبال بهار میرویم

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس هادی بارویی، بیان کرد: ستاد استقبال از بهار شهرداری متشکل از ادارات مختلف شهرداری و با هدف بستر سازی مناسب برای استقبال از نوروز و آماده کردن فضاهای شهری در ایام سال نو و میزبانی از خیل عظیم مسافرین نوروزی از اواخر بهمن ماه کار خود را آغاز کرده است.
وی با اشاره به شرح وظایف اعضای این ستاد، افزود: بعد از اتمام فعالیت های شهرداری در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۲۵ بهمن طی ابلاغ ویژه ای، ادارات خدمات شهری، ارتباطات و روابط عمومی، عمران، فضای سبز و زیبا سازی بعنوان اعضای این ستاد، اقدامات خویش را بصورت تمام وقت در دستور کار خود قرار داده اند.
شهردار چناران، گفت: ستاد استقبال از بهار با اجرای برنامه هایی از قبیل فضاسازی معابر و میادین شهری، اجرای آثارحجمی در ۵ میدان شهر، پرده آرایی و نقاشی های دیواری، رنگ آمیزی جداول بلوارها و میادین، انجام پروژه بزرگ روکش آسفالت معابر و لکه گیری خیابانها کار خود را بصورت ویژه آغاز کرده است.
مهندس بارویی، افزود: برخی از فعالیتهای ستاد طی چند روز گذشته با انجام عملیات بهسازی و زیباسازی بلوار امام رضا(ع) اجرای طرح تامین روشنایی پارک ملت با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و یانصد میلیون ریال، اصلاح هندسی لچکی انتهای خیابان معلم و لکه گیری اسفالتهای فرسوده بصورت عملی استارت خورده و هم اکنون توسط همکاران ما در قسمتهای مختلف شهرداری در حال انجام است.
این مقام مسئول اظهارکرد: علاوه بر این اقدامات دیگری از جمله شستشوی معابر و میادین، نظافت و ساماندهی سرویس های بهداشتی کلیه بوستانهای سطح شهر، کاشت نهال و گل های فصلی در میادین، بوستانها، ساماندهی فضاهای سبز شهری به ویژه ورودی و خروجی شهر از جمله شرح وظایفی است که به اعضای ستاد استقبال از بهار ابلاغ گردیده است.
شهردار چناران تصریح کرد: احداث مکانهای موقت استراحت ویژه مسافران نوروزی، استقرار ایستگاه نوروزی در ورودی و خروجی شهر،اجرای جشنواره های مختلف با همکاری سایر ادارات دست اندرکار، تهیه بروشور از اماکن تفریحی و ییلاقی چناران و نصب بنر با مضامین نوروزی را از دیگر فعالیت های این ستاد برشمرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات