پروژه روشنایی معابر پارک ملت آغاز شد

پروژه روشنایی معابر پارک ملت آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس مجید مظفری با اعلام این خبر، افزود: یکی از وظایف مجموعه مدیریت شهری تامین ارتقای ایمنی و ایجاد روشنایی معابر و محوطه درونی بوستانها و فضاهای سبز شهری است.
وی بیان کرد: با توجه به مرکزیت پارک ملت و استقبال زیاد مردم شهرستان و مسافرین از این بوستان خصوصا همشهریان خوب ما در شهر چناران که برای گذران اوقات فراغت و انجام ورزش همگانی، پروژه تامین روشنایی محوطه داخلی پارک در دستور کار این واحد قرار گرفت و هم اکنون با تاکید خاص شهردار محترم در دست اجرا قرار گرفته است.
مسئول فضای سبز شهرداری چناران، گفت: برای انجام این پروژه اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری در نظر گرفته شده است.
مهندس مظفری خاطرنشان ساخت: امیدواریم با اتمام عملیات تامین روشنایی معابر پارک ملت که در پایان اسفندماه انجام خواهد شد، بتوانیم محیط مناسبی را جهت پذیرایی از شهروندان و مسافرینی که در ایام نوروز میهمان ما در پارک ملت میشوند، فراهم کنیم.
وی با اشاره به اجرای پروژه اصلاح هندسی ابتدای خیابان ۲۲ یهمن، بیان کرد: طبق مصوبه کارگروه ترافیک شهرستان تبدیل لچکی این مسیر بعلت دید کم و روانسازی بار ترافیکی به میدان در دستور کار قرار گرفت که علاوه بر احداث میدان، عملیات روتبال فضای سبز آن نیز در دست اقدام قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات