اعلام رضایت استاندار گلستان از عملکرد شهرداری گرگان/ سال ۱۳۹۸ سال شکوفایی

اعلام رضایت استاندار گلستان از عملکرد شهرداری گرگان/ سال ۱۳۹۸ سال شکوفایی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود در جلسه پیگیری پروژه‌های در دست اقدام شهرداری گرگان اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی و ارائه خدمت بی‌منت باید در دستور کار و سرلوحه کار کارکنان شهرداری گرگان باشد.

وی با تقدیر از اقدامات مدیران و کارکنان شهرداری گرگان در خصوص اقدامات انجام شده در دهه مبارک فجر به تقدیر استاندار گلستان از عملکرد شهرداری گرگان در جلسه روز گذشته اشاره کرد و گفت: ایشان از اقدامات و تعامل بسیار خوب شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان تشکر و بر توجه ویژه بر توسعه مباحث گردشگری، توجه به بافت تاریخی و وضعیت حمل و نقل عمومی در شهر تاکید کرد.

شهردار گرگان بیان کرد: مردم گرگان شایسته بهترین‌ها هستند و تمامی کارکنان در رده‌های مختلف کاری در شهرداری باید تلاش کنند بهترین خدمت را به مردم شهر گرگان ارائه دهند.

دادبود گفت: آینده خوبی در حوزه‌های مختلف در انتظار گرگان است و مردم شهر گرگان بدانند خادمانشان در شهرداری گرگان برنامه‌های بزرگی را برای اجرا در دست اقدام دارند.

وی بیان کرد: سال آینده سال شکوفایی سرمایه‌گذاری و گردشگری در گرگان است و پروژه‌های مختلفی در نقاط مختلف شهر کلنگ‌زنی خواهد شد و یا به بهره‌برداری خواهد رسید که می‌تواند به توسعه گردشگری کمک شایانی داشته باشد.

شهردار گرگان تصریح کرد: اعلام رضایت استاندار گلستان از عملکرد شهرداری گرگان به طور قطع مسوولیت همه ما را افزایش خواهد داد تا گام‌های بلندتری را در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام دهیم.

دادبود از همراهی شورای اسلامی شهر گرگان در اجرای پروژه‌ها تقدیر کرد و گفت: نگاه توسعه‌محوری که در شورا و شهرداری وجود دارد به سود شهر و شهروندان است و هرچه این تعامل و همکاری بیشتر شود می‌توانیم گرگان را با سرعت بیشتری به سمت توسعه حرکت دهیم.

اعلام رضایت استاندار گلستان از عملکرد شهرداری گرگان/ سال ۱۳۹۸ سال شکوفایی سرمایه‌گذاری و گردشگری در گرگان

اعلام رضایت استاندار گلستان از عملکرد شهرداری گرگان/ سال ۱۳۹۸ سال شکوفایی سرمایه‌گذاری و گردشگری در گرگان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات