تعامل بیشتر حوزه های شهرسازی  و درآمدی منطقه در جهت ایجاد درآمد پایدار

تعامل بیشتر حوزه های شهرسازی و درآمدی منطقه در جهت ایجاد درآمد پایدار

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، مهدی کرمی شهردار منطقه سه ، به تعامل بیشتر حوزه های شهرسازی  و درآمدی در راستای ایجاد درآمد پایدار اشاره کرد و اظهار داشت: شفاف سازی امورات درآمدی و پیگیری جدی وصول مطالبات، اجرای دقیق قوانین شهرسازی، محاسبات دقیق عوارض ، اولویت اقدامات شهرداری منطقه سه می باشد تا علاوه بر افزایش راندمان کاری و ضمن جذب درآمد شهرداری روند  اجرای پروژه های عمرانی را تسریع خواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر همکاری و تعامل کارشناسان مجموعه شهرداری منطقه سه با ارباب رجوع ،  افزود: رویکرد شهروند محوری و ارائه خدمات بهنگام ، ضمن تسریع پیگیری امور ، رضایتمندی شهروندان را نیز در پی خواهد داشت.

این مسئول ، اصل توسعه متوازن بر پایه عدالت اجتماعی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این اصل سرلوحه فعالیت های مجموعه شهرداری منطقه سه خواهد بود و اجرای پروژه های مختلف بر این اساس برنامه ریزی خواهد شد.

کرمی  با اشاره بر شناسائی منابع درآمدی پایدار و برنامه ریزی برای وصل مطالبات ، ادامه داد: وصول مطالبات و مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض ، نقش موثری در ایجاد درآمد پایدار و توسعه منطقه سه شهری خواهد داشت.

شهردار منطقه سه در پایان ضمن با قدردانی از تلاش های مجموعه شهرداری این منطقه در جهت پیگیری و وصول مطالبات خاطر نشان کرد : با برنامه ریزی های صورت گرفته ، سال ۹۸ ، سال شکوفایی منطقه سه شهری خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات