بازدید فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی از پروژه...

فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی به همراه رئیس اداره منابع آب این شهرستان از پروژه بازگشایی رودخانه گرمی چای بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی ضمن تشکر از پشتیبانی فرماندار و حمایت های قضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی در خصوص حفاظت از منابع آبی و حرایم آن، گزارشی از روند اجرایی و اهداف پروژه بازگشایی گرمی چایی ارائه کرد.

رضا بدرزاده گفت: این پروژه با همکاری مشترک اداره منابع آب شهرستان گرمی و دفتر حفاظت مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اردبیل، با هدف آزادسازی تصرفات صورت گرفته و در سالهای گذشته توسط صاحبان اراضی مجاور و همچنین بازگشایی مجرای اصلی این رودخانه جهت عبور مطمئن سیلاب صورت می گیرد.

رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی افزود: این طرح بطول ۵ / ۶ کیلومتر و با اعتبار ۱۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارت متمرکز شرکت آب منطقه ای انجام می گیرد.

وی گفت: با اجرای این طرح، تقریباً ۵ هکتار از اراضی تصرف شده بستر رودخانه آزادسازی خواهد شد.

بدرزاده با اشاره به پیشرفت فیزیکی این طرح اضافه کرد: با تلاش و پیگیری های مستمر همکاران و زحمتکشان،  در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این طرح  ۷۶ درصد است.

بدرزاده تصریح کرد: رودخانه گرمی چای از ارتفاعات روستاهای تولون و خان کندی واقع در جنوب شرقی شهرستان گرمی سرچشمه می گیرد و پس از طی مسافتی در حدود ۴۲ کیلومتر به رودخانه مرزی بالهارود سرازیر می شود.

در ادامه فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی بر حمایت های همه جانبه خود از اداره منابع آب شهرستان گرمی در زمینه صیانت از منابع آبی تاکید کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات