شناخت جامعی نسبت به مسائل استان خوزستان دارم

شناخت جامعی نسبت به مسائل استان خوزستان دارم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "فرهاد ایزدجو" در آئین معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان با اعلام این موضوع که به مسائل استان خوزستان واقف است گفت: ۳۴ سال از عمر خود را در استان خوزستان گذراندم و بالطبع شناخت جامعی نسبت به مسائل این استان و سازمان آب و برق دارم .
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل پیشین سازمان آب و برق خوزستان اظهار کرد: در دوره جدید سعی خواهیم کرد با تلاش همه همکاران، سازمان آب و برق خوزستان را به یک مجموعه عملگرا، پاسخگو، هدفمند و ضابطه مند تبدیل کنیم تا به عنوان الگوی سایر سازمان‌ها معرفی شود .
ایزدجو به اولویت‌های کاری خود اشاره و تصریح کرد: مدیریت جامع حوضه آبریز، مدیریت ریسک در خشکسالی و ترسالی، تامین آب استان هم از لحاظ کمی و هم کیفی، مورد توجه قرار دادن مسائل زیست محیطی، استفاده از آب‌های غیرمتعارف و شیرین سازی آب‌های شور، توجه به درخواست‌های عمومی و ارتقای سطح آگاه سازی عمومی باید در دستور کار قرار گیرد .
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت دانشگاه، ارتباط مناسب با صنایع و استفاده از تکنولوژی‌های جدید، ارتقای شفافیت و سلامت اداری، برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی برای کارکنان و راه اندازی اتاق‌های فکر در مورد موضوعات مختلف از دیگر مواردی است که در دوره جدید مدیریتی در سازمان آب و برق خوزستان مورد توجه قرار خواهند گرفت .
رئیس جدید سازمان آب و برق خوزستان در پایان افزود: برنامه‌های خود برای تحول در سازمان آب و برق خوزستان را در ۲۷ صفحه تقدیم وزیر نیرو نمودم و امیدوارم با استفاده از ظرفیت بزرگ همکاران، همه این برنامه‌ها را عملی کنم .

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات