وزیر نیرو در گردهمایی مدیران شرکت های توزیع ؛ سلامت ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر ، "رضا اردکانیان" پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در گردهمایی مدیران شرکت های توزیع گفت: ایمنی در گردش کار مستلزم وجود نظام نامه های لازم و مراقبت در اجرای آن است.
وی اضافه کرد: این مقوله همچنین نیازمند وجود سیستم نظارتی دقیق است تا کسانی که صحیح العمل تر هستند مطمئن باشند دیده شده و قدردانی خواهند شد.
وزیر نیرو با بیان اینکه در موارد مرتبط با سلامت کاری، اولین خطا، آخرین خطا محسوب می شود، افزود: باید اهمیت این جایگاه را بدانیم و از شئون حقوقی و لوازم آن حفاظت کنیم.
وی ادامه داد: سیستم نظارتی صنعت هم باید بتواند نظارت ها، حساسیت ها، فعالیت ها و مراقبت ها را شناسایی و با خطاهای صورت گرفته به عنوان آخرین خطا برخورد کرده، و هم از اقدامات صحیح طی مکانیزمی قدرشناسی کند.
اردکانیان با تاکید بر اینکه می بایست سیستم و سازمان "خود اصلاح گر" باشد، اظهار کرد: به تمامی مسئولان حراست شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو ابلاغ شده که اگر در زمینه ای بر اثر عدم مواظبت لازم خطایی وجود داشته باشد، قبل از آنکه فرد موردنظر از لحاظ حقوقی مورد عواقب قضایی و حقوقی قرار گیرد، وارد عمل شده و او را از شخصیت حقوقی منفک کنند.
وزیر نیرو تاکید کرد: هرگونه قصور در این زمینه متوجه مسئول حراست و مدیر آن شرکت خواهد بود و درصورت بروز چنین اتفاقی، بدون هرگونه بررسی اولین برخورد را با این دو شخصیت خواهم کرد.
وی این موضوع را نشانه عدم کفایت مدیریت عنوان کرد و بر برخورد با آن تاکید کرد.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات