حضور پررنگ متخصصان و پژوهشگران پژوهشگاه نیرو در کنفرانس بین ...

حضور پررنگ متخصصان و پژوهشگران پژوهشگاه نیرو در کنفرانس بین ...

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو؛ پنجمین کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی با رویکرد انرژی، آب و محیط زیست در هفت محور پیوند آب، انرژی و محیط زیست، انرژی های تجدیدپذیر و توسعه پایدار، انرژی، ایمنی و محیط زیست اقتصاد انرژی، ذخیره سازی انرژی و فناوری های نوین، برنامه ریزی و سیاست گذاری انرژی، انرژی های فسیلی، بهینه سازی انرژی، امروز ۳۰ بهمن ماه با حضور جمعی از پژوهشگران، استادان، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و علاقمندان به مباحث انرژی برگزار شد.
در این کنفرانس، آخرین نتایج تحقیقات و دستاوردهای پژوهشی در قالب مقالات علمی و کاربردی به علاقمندان مباحث انرژی ارائه گردید.
براساس این گزارش، کنفرانس فناوری و مدیریت انرژی یکی از بزرگترین و مهمترین چالش‌ جامعه بشری در قرن حاضر را که همان انرژی و محیط زیست است مد نظر قرار داده است. براین اساس با توجه به سابقه فعالیت‌های پژوهشی پژوهشگاه نیرو در حیطه محیط زیست و مدیریت انرژی، در اکثر محورهای یاد شده، متخصصان و پژوهشگران پژوهشگاه نیرو به عنوان سخنرانان کلیدی و علمی و نیز برگزار کنندگان پنل های حوزه انرژی‌های تجدید پذیر و محیط زیست و فناوری‌های نوین این حوزه و سایر حوزه‌های مرتبط حضور فعال داشتند.
در این افتتاحیه این کنفرانس دکتر محمد صادق قاضی زاده رئیس پژوهشگاه نیرو و مهندس چیت‌چیان مشاور عالی پژوهشگاه نیرو به ایراد سخنرانی پرداختند.
لازم به ذکر است متخصصان و پژوهشگران پژوهشگاه نیرو به عنوان حامی اصلی این رویداد ضمن ارائه چندین مقاله علمی معتبر، مسئولیت راهبری چندی پانل خصوصا در حوزه انرژی های تجدیدپذیر را بر عهده داشتند. این کنفرانس به مدت دو روز در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران ادامه خواهد داشت و در نمایشگاه جانبی این کنفرانس، شرکت‌ها و فعالین عرصه انرژی کشور، آخرین محصولات و خدمات خود را به متخصصان داخلی و خارجی حاضر در کنفرانس ارائه می‌نمایند.

لینک اصل خبر در سایت پژوهشگاه نیرو

    منبع خبر

    پژوهشگاه نیرو

    پژوهشگاه نیرو یک دانشگاه در شهر تهران می باشد

      نظرات