همایش تجلیل از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی شرق استان برگزار شد

همایش تجلیل از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی شرق استان برگزار شد

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA همایش تجلیل از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب روستایی شرق استان با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران بازنشسته این دستگاه در شهرستان گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، بهزاد هرمزی در این مراسم به اهمیت و نقش بازنشستگان تاکید کرد و گفت: حفظ جایگاه و منزلت بازنشستگان برکسی پوشیده نیست.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان افزود: فرد بازنشسته پس از ۳۰ سال تلاش، فرصت می‌ یابد تا به استراحت بپردازد و این امر باید با حفظ منزلت او باشد .

وی بر استفاده از تجارب بازنشستگان تاکید کرد و گفت: آبرسانی به ۸۹۴ روستای استان بدون همراهی و همکاری بازنشستگان میسر نبود.

به گفته هرمزی، مسیری که بازنشستگان به روی نیروهای جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی گشودند، ادامه راه نیروهای جوان خواهد بود.

در ادامه این مراسم دبیر کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان با بیان این نکته که سومین دوره تجلیل از بازنشستگان این دستگاه برگزارشد، افزود: این کانون از بهمن سال ۸۸ با اخذ مجوز از استانداری گلستان کارش آغاز شد.

سید مرتضی خاندوزی تعداد همکاران بازنشسته این تشکل را ۹۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۲۰ بازنشسته از شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان عضو هستند.

وی ضمن قدردانی از همدلی و همراهی شرکت آب و فاضلاب روستایی برای برپایی برنامه های رفاهی و تفریحی، اظهار کرد: کانون بازنشستگان با هدف جلوگیری از احساس فرسودگی، جدایی و بهره گیری بیشتر از خلاقیت افراد متخصص تاسیس شد.

خاندوزی در خاتمه همکاری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان برای برگزاری سالانه برنامه تجلیل از پیشکسوتان را ستودنی خواند و اضافه کرد: امیدواریم هرساله این برنامه ها هرچه باشکوتر از گذشته برای بازنشستگان برگزار شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات