گزارش برگزاری مجمع عمومی بطور فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان #

تصویب متمم بودجه پیشنهادی سال۹۷و بودجه پیشنهادی سال۹۸ در مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، در جهت اجرای مواد ۵۳ ، ۵۲ و ۵۴ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان، مجمع عمومی فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با دستور کار، بررسی متمم بودجه پیشنهادی سال ۹۷ و بودجه پیشنهادی  سال۹۸ برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره و جمع کثیری از اعضای سازمان در محل سالن کنفرانس پتروشیمی تبریز برگزار شد، مهندس علی طوماری ریاست سازمان در ابتدای جلسه ضمن خوش آمد گویی به اعضا سازمان، عنوان داشت: سازمان و اعضای هیات مدیره سازمان در صدد ایجاد ساختارهای جدید در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به اعضای سازمان می باشد وی که تا پایان جلسه جهت پاسخگویی به سوالات حاضرین در چند مورد متعدد پشت تریبون قرارگرفت در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در طول حضور اعضای هیات مدیره دوره هشتم اظهارداشت: هیات مدیره دور جدید با رویکردی جدید و با هماهنگی بی نظیر خود درچند ماه گذشته تلاش کرده تا با ایجاد وحدت رویه در جهت ایجاد تسهیلات بیشتر برای اعضای سازمان گامهایی را بردارد و مطمئنا با عنایت به وجود مشکلات عدیده ای که کلیه اقشار و علی الخصوص جامعه مهندسی با آن روبروست تلاش کرده با حداقل امکانات کارهای بزرگی همچون ادامه پروژه ساختمان شهریار گامهای موثری بردارد.

دیگر سخنران حاضر در جلسه مهندس غلامحسین بابایی خزانه دار سازمان بود که با اشاره به مشخصات و ویژگیهای بودجه و آنچه که می توان آن را شاخصهای اصلی و مهم متمم پیشنهادی بودجه ۹۷ و بودجه پیشنهادی ۹۸ دانست، با شفافیت کامل و ذکر جزئیات نسبت به ارائه گزارش جامع و مبسوطی پرداخت و ادامه داد: از نکات برجسته و مهم متمم پیشنهادی بودجه ۹۷ می توان به، شفافیت و اهتمام هرچه بیشترسازمان درجهت مدیریت بر  هزینه های جاری و کاهش آنها علیرغم افزایش شدید قیمت ها اشاره نمود.

ایشان هزینه کرد در بخش سرمایه ای در تبریز و شهرستانها را از رویکردهای اصلی هیات مدیره دوره هشتم اعلام نمود.

مهندس بابایی ادامه داد: سازمان در زمان ارائه بودجه پیشنهادی ۹۷ درسال گذشته با انجام کارکارشناسی در بخش بودجه به صورت واقع بینانه عمل کرده و درنتیجه انحراف بودجه متمم ۹۷ با بودجه مصوب ۹۷ در تبریز تنها ۳ درصد بوده است و این موضوع نشان از دقت دربرنامه ریزی وتنظیم بودجه دارد.

درادامه مطابق با شیوه نامه جدید برگزاری مجامع عمومی و ابلاغی از طرف وزارت راه و شهرسازی، براساس توضیحات و طرح نظرات مخالف و موافق و توضیحات خزانه دار سازمان، بودجه متمم پیشنهادی سال ۹۷ نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با اخذ رای از اعضای حاضر در مجمع با رای اکثریت حاضرین مورد تصویب قرار گرفت.

بودجه پیشنهادی سال ۹۸ دیگرموضوع طرح شده در این جلسه بود که مهندس بابایی در رابطه با شاخص بودجه سال ۹۸ اشاره کرد: یکی از شاخص های عمده و اساسی بودجه ۹۸ افزایش بودجه هزینه های سرمایه ای در تبریز و دفاتر نمایندگی نسبت به هزینه های جاری اعلام نمود. وی افزود: سازمان درنظردارد در توسعه فضای اداری و رفاهی تبریز و دفاتر نمایندگی در سال ۹۸ گام بلندی درجهت رفاه حال اعضای نظام مهندسی استان بردارد.

وی سپس به جزئیات بودجه به تفصیل اشاره نموده. لازم به توضیح اینکه درادامه برنامه تعدادی از اعضا به عنوان موافق و مخالف بودجه سال۹۸ ارائه شده به مجمع، نقطه نظرات خودرا اعلام و در همین راستا مطابق شیوه نامه جدید اداره مجامع عمومی رای اعضای حاضر در سالن اخذ و تمامی بندهای  بودجه پیشنهادی سال۹۸  مورد تصویب اکثریت حاضرین قرارگرفت.

در پایان این جلسه و در حاشیه برگزاری مجمع، مهندس طوماری رئیس سازمان از همکاری اعضا در تصویب بودجه تشکر و قدردانی نموده و اظهارداشتند: امیدواریم در آینده بتوانیم با همکاری اعضاء محترم شاهد رشد و پیشرفت هر چه بیشتر سازمان بوده و گامهای موثرتری در جهت ارائه خدمات به جامعه ی مهندسی استان برداریم.

توضیح اینکه ضمن برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده، انتخابات بازرسان سازمان نیز برگزار گردید.

پیرو برگزاری انتخابات بازرسان پیشنهادی هیات مدیره سازمان در این مجمع و پس از شمارش آرا ، نتایج آرای ماخوذه بشرح ذیل اعلام گردید:

________________________________________

نام و نام خانوادگی  تعداد رای

آقای مهندس فریبرز شهرام فر  ۴۶۸

آقای مهندس علیرضا حسین چی  ۴۳۱

آقای مهندس حسین حسین پور  ۴۲۴

آقای مهندس ناصر امامعلی پور  ۴۲۲

آقای مهندس رحمان صفری  ۳۳۰

آقای مهندس رضا حکمت شعار  ۲۶۳

آقای مهندس محمدرضا نجاتی  ۲۱۲

آقای مهندس ابراهیم واحدی ۱۲۸


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی یک انجمن در شهر تبریز می باشد

      نظرات