طرح استقبال از بهار / آمادگی همه‌جانبه ستاد نوروزی شهرداری مبارکه

طرح استقبال از بهار / آمادگی همه‌جانبه ستاد نوروزی شهرداری مبارکه


امین اله تاکی  معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه بابیان اینکه شهرداری‌ها یکی از ارگان‌های مهم و فعال در ستاد ساماندهی و ارتقاء خدمات سفرها هستند، به آمادگی همه‌جانبه این شهرداری برای استقبال از بهار و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین اشاره کرد .
وی بر لزوم خدمات‌رسانی ویژه به مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران نوروزی و جلوگیری از سردرگمی هم‌وطنان عزیزمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و خاطره خوب و ماندگاری از سفرهای این ایام بر اذهان باقی خواهد گذاشت .
مهندس تاکی  گفت: تمام توان مجموعه شهرداری مبارکه در ایام نوروزی به کار بسته خواهد شد تا در نقاط مختلف شهر، امکانات لازم برای رفاه حال هم‌وطنان و مسافرین گرامی فراهم گردد .
وی گفت: مبارکه به دلیل جاذبه‌های فراوان تاریخی و گردشگری یکی از شهرهای مهم استان اصفهان در زمینه جذب مسافر می‌باشد و ما باید با تلاش شبانه‌روزی شرایط لازم را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی فراهم کنیم .
تاکی  بابیان اینکه هدف ما جلب رضایت مسافران می‌باشد، افزود: خوشبختانه اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرداری با توجه به اینکه سال ها در این زمینه فعالیت می‌کنند به وظایف خودآگاه هستند و باهمت و روحیه‌ای که از همکارانم سراغ دارم، امسال نیز مانند گذشته به انجام‌وظیفه و خدمت به مردم می‌پردازند .
وی اضافه کرد: در ایام نوروز ستاد تسهیلات سفر شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت به مسافران است و تدابیر لازم برای استقبال از نوروز ۱۳۹۸ اندیشیده شده است .
معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه به مجموعه اقدامات پیش‌بینی‌شده برای استقبال از نوروز اشاره کرد و گفت: مرمت آسفالت خیابان‌ها و معابر، نظافت و شست و شوی خیابان‌ها و پیاده‌روها، کاشت گل‌های فصلی، رنگ‌آمیزی جداول ،اکران  المان‌های نوروزی ، اجرای برنامه فرهنگی و هنری، استقبال از نخستین مسافران نوروزی و ...  ازجمله برنامه‌های شهرداری در استقبال از بهار می‌باشد .
وی خدمات‌رسانی به مسافرین و گردشگران را حائز اهمیت دانست و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا با تشکیل ستاد خدمات سفر،رفاه حال مسافرین و گردشگران را فراهم آورده آن‌چنان‌که نام و خاطره‌ای خوش از شهر مبارکه در اذهان باقی بماند .
وی افزود:در اجرای برنامه‌های استقبال از بهار تلاش خواهیم نمود تا کارها و شرایط به‌گونه‌ای فراهم شود تا باعث نشاط و شادابی بیشتر شهر، شهروندان و مسافران به این شهر باشد .
معاونت خدمات شهری شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد: امیدواریم تا با بسیج همه امکانات به استقبال مسافران نوروزی برویم و خدماتی درشان شهر و مردم مبارکه به مسافران و مهمانان نوروزی ارائه کنیم و با تلاش کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری  و همکاری سایر ادارات بتوان امکانات مناسبی جهت فراهم آوردن رفاه و رضایت عمومی بیشتر ایجاد کرده تا هم‌وطنانی که به شهر مبارکه سفر می‌کنند، لحظات خوشی را در ایام نوروز بگذرانند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات