برگزاری هفته پاکسازی ونظافت عمومی باعنوان شهرروبی

برگزاری هفته پاکسازی ونظافت عمومی باعنوان شهرروبی

جلسه هم اندیشی سازمان های مردم نهاد و سازمان مدیریت پسماند با هدف هم بستگی و ارتقاء همکاری بین سمن ها در اجرای برنامه ها ومناسبتهای زیست محیطی برگزار شده است..
محمدرضا قنواتی با بیان اینکه انجمن ها و سازمانهای مردم نهاد نقش موثری در ارتقای سطح فرهنگی- اجتماعی جامعه دارند و می توانند با حضور خود و برقراری ارتباط بین لایه های مردم و ارگانها در حوزه مسائل خدمات شهری و حفظ محیط زیست قدم های موثر ومفیدی بردارند.
وی گفت: سمن ها به عنوان بازوان توانمند داوطلب، خواهان مشارکت در توسعه شهر هستند به طوری که می توان ادعان کرد: اعتماد به توانمندی های سمن ها و ایجاد بستر مناسب جهت نقش آفرینی آنها شهر را با تحولات مثبت روبرو خواهد کرد.
قنواتی یاد آور شد: انجمن های مردم نهاد باید میزان مخاطبان و اعضای خود را افزایش دهند و حلقه اتصالی بین انجمن ها با هر نوع فعالیت ایجاد نمایند که بدین طریق مطالبات بهتر و هدفمند تر پیگیری خواهد شد.

در این جلسه توسط مدیرعامل سازمان توضیحاتی از نحوه مدیریت پسماند(طرح تفکیک پسماند از مبدا،بازیافت وروش های دفع پسماندوساماندهی سگهای ولگرد ارائه شد و در پایان جلسه پرسش وپاسخ برگزار شد، همچنین مدیران این انجمن ها پیشنهادات و انتقادات و ایده های خود را بیان کردند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند تصریح کرد: این سازمان آمادگی دارد تا از کلیه انجمن ها و موسسات مردم نهاد جهت بیان ایده و پیشنهادها درخصوص موضوعات مرتبط با سازمان دعوت بعمل آورد.

قنواتی از همکاری سازمان های مردم نهاد در امر فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و همچنین مشارکت آنها دربرنامه های زیست محیطی در مناسبتهای مختلف سال تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد: نشست های هم اندیشی با این سمن ها تداوم داشته باشد.

وی در پایان از کلیه شهروندان وارگانها، گروههای مردم نهاد دعوت بعمل آورد تا در هفته پاکسازی ونظافت عمومی که بعنوان شهرروبی در مورخ۱۶الی ۲۳ اسفند برگزار می شود با مشارکت همه جانبه و با تعامل و همکاری بیشتر با نیروهای خدمات شهری برای داشتن شهری پاک و زیبا در این بسیج همگانی شرکت نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات