نرخ جدید کرایه تاکسی از اول اسفند ماه در سنندج اعمال شده است

نرخ جدید کرایه تاکسی از اول اسفند ماه در سنندج اعمال شده است

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: نرخ های جدید از اول اسفند ماه سال جاری اعمال شده است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران گفت: نرخ کرایه تاکسی افزایش یافت.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی هرساله با برگزاری جلسات مختلف و نهایی شدن نرخ ها جهت بررسی و مصوب شدن به شورای شهر و پس از تصویب جهت تایید، تصویب نهایی و اجرا به فرمانداری ارسال می شود.

مهندس امیر جمشید نژاد از افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی از اول اسفند ماه سال جاری در سنندج خبر داد و گفت: نرخ های حدید کرایه تاکسی از اول اسفند ماه اعمال شده است.

وی گفت : در نرخ های جدید مسیر میدان انقلاب به نایسر و سه را نمکی به مسکن مهر دگایران با ۱۵۰۰ تومان  دارای بیشترین نرخ کرایه است.

وی افزود: کمترین نرخ کرایه نیز مربوط به مسیرهای میدان آزادی به انتهای غفور و شریف آباد، مسیر میدان انقلاب به میدان سهروردی، ۱۷ شهریور و چهار راه عباس آباد و مسیر چهارباغ به میدان کانی کوزله، سه راه ادب به میدان نبوت، سه راه نمکی به شهرک اندیشه و مسیر میدان انقلاب به میدان آزادی و بالعکس و سایر مسیرها هر کورس با نرخ ۸۰۰ تومان است.

وی خاطرنشان کرد: برچسب های نرخ های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی توزیع شده و رانندگان نیز جهت در معرض دید قرار گرفتن مسافران باید آنها را نصب نمایند.

جمشیدنژاد تاکید کرد: برای کودکان بالای ۵ سال نیز کرایه یک نفر محاسبه خواهد شد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج شهروندان سنندجی در صورت مشاهده هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایات می توانند با شماره پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ تماس حاصل و ما را در خدمت رسانی شایسته یاری نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات